fale dunalu - na gwalt!!!!!

1. Data: 2002-01-11 13:39:10

Temat: fale dunalu - na gwalt!!!!!
Od: "iwona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

robie kolacje dla Tesciowej dzis i musze!!! podac fale dunaju - prosze o
przepis.
iwona

1. Data: 2002-01-11 13:55:51

Temat: Re: fale dunalu - na gwalt!!!!!
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"iwona" <b...@p...onet.pl> wrote:

>robie kolacje dla Tesciowej dzis i musze!!! podac fale dunaju - prosze o
>przepis.

1"Ciasto: 5 jaj, 2 szkl mąki, 1 szkl cukru pudru, 1 kostka
margaryny, 1/2 kg jabłek lub wiśni, 2 łyżki kakao, 2 łyżki mleka
cukier waniliowy, 1 łyżeczka proszku do pieczenia. Margarynę,
jaja, cukier puder, cukier waniliowy ucieramy(ja ubijam w
mikserze). Dodajemy mąkę i proszek. Ciasto dzielimy na dwie części,
jedną część wykładamy do blaszki, do drugiej dodajemy kakao i
mleko, wykładamy je na ciasto jasne. Owoce wciskamy w ciasto. Piec
ok 40 min w temp ok 180*.

Krem: 1/2 litra mleka, budyń waniliowy, cukier waniliowy, 1/2
szkl cukru, kostka masła. Ugotować budyń, ostudzić i utrzeć z
masłem(delikatnie aby sie nie ścieło). Nałożyć na wystudzone
ciasto, opruszyć startą czekoladą." Beata

2. "Ciasto: kostka masla roslinnego 6 jaj, 2 szklanki maki,
szklanka cukru pudru, cukier waniliowy, olejek rumowy 2 lyzki
kakao 2 lyzeczki proszku do pieczenia owoce z kompotu lub swieze.

Krem kostka margaryny pol litra mleka pol szklanki cukru po 2
lyzki maki ziemniaczanej i pszennej cukier waniliowy Polewa pol
kostki margaryny szklanka cukru pudru 2 lyzki kakao 2 lyzki
wody Utrzec maslo z cukrem, dodajac po jednym zoltku, make
wymieszana z proszkiem i ubita na sztywna piane. Ciasto podzielic na
dwie czesci. Jedna czesc wylozyc na blache, do drugiej dodac
kakao i dwie lyzki wody, po czym wylozyc na jasna czesc ciasta. Na
wierzchu dosc gesto rozlozyc owoce i piec okolo 45 min. Z
mleka, cukru i maki ugotowac budyn. Ostudzony dodawac stopniowo do
utartej margaryny. Gdy ciasto ostygnie, nalozyc na nie krem.
Polewe sporzadzic rozpuszczajac w garnku jej skladniki. Gdy
wystygnie, oblac nia ciasto'. Obi

1. Data: 2002-01-11 17:05:48

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jan 2002 14:39:10 +0100, "iwona" <b...@p...onet.pl>
wrote:

>robie kolacje dla Tesciowej dzis i musze!!! podac fale dunaju - prosze o
>przepis.
>iwona

Bedziesz gwalcic Tesciowa? A feeeeeee... rozne rzeczy juz widzialem
ale takie.....
Art (Gruby)
"All quiet on the western front"

wlasnie odkrylam...
"rolada" sernikowo-kakaowo-petitk owa :-))
rosol
Co ze schabowego?
Obiecane przepisy (przynajmniej czesc)