Jak wypłoszyć gołębie?

1. Data: 2005-03-01 17:43:54

Temat: Jak wypłoszyć gołębie?
Od: "P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Temat może nietypowy. Mam problem z gołębiami, które upodobały sobie mój
balkonik. Niestety na razie mieszkanie stoi puste i nie ma ich kto
przeganiać, a sąsiedzi się skarżą. Na razie nie mam pomysłu jak skutecznie
zniechęcić gołąbki do tak częstych wizyt.

Pozdr.

2. Data: 2005-03-01 17:49:36

Temat: Re: Jak wypłoszyć gołębie?
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"P" wrote in message news:d029l4$1kj$1@news.onet.pl...
> [...]
| przeganiać, a sąsiedzi się skarżą. Na razie nie mam pomysłu jak skutecznie
| zniechęcić gołąbki do tak częstych wizyt.

Na poreczy rozciagnac zylke, tak ok. 1-2 cm nad porecza... Golebie nie beda
mogly wyladowac... No chyba, ze wlatuja bezposrednio na balkon...

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

3. Data: 2005-03-01 17:52:21

Od: "P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No chyba, ze wlatuja bezposrednio na balkon...

Niestety, hasają po całym balkonie...

Pozdr.
PP

4. Data: 2005-03-01 17:57:39

Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Niestety, hasają po całym balkonie...
>
> Pozdr.
> PP
poszukaj w google hasła stop ptak firma chyba wysyła zabezpieczenia-kolce. Z
żyłką to dobry pomysł,ale musi być ustawiona na wysokosci nieco powyżej nóg
gołębia i odpowiednio napięta.
TMK

5. Data: 2005-03-01 20:41:51

Od: seba <s...@w...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

P napisał(a):
> [...]
> przeganiać, a sąsiedzi się skarżą. Na razie nie mam pomysłu jak skutecznie
> zniechęcić gołąbki do tak częstych wizyt.

Namaluj na ścianie sylwetkę jastrzębia. Może pomoże.

6. Data: 2005-03-02 06:56:19

Od: "news" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na razie nie mam pomysłu jak skutecznie
> zniechęcić gołąbki do tak częstych wizyt.

W Niemczech widzialem balkony zabezpieczone specjalnaa
siatkaa z zylki, albo sznurka...
Taka rozpieeta siatka z zewnaatrz jest prawie niewidoczna,
a ptaki na pewno nie wlecaa
Ale tam to chyba mozna kupic w sklepie, u nas nie wiem...

7. Data: 2005-03-02 08:13:20

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Temat może nietypowy. Mam problem z gołębiami, które upodobały sobie
> mój balkonik. Niestety na razie mieszkanie stoi puste i nie ma ich

Plastikowa siatka przeciw ptakom, kupisz w każdym hipermarkecie
budowlanym. Odgrodzić nią balkon od świata i tyle.

J.

8. Data: 2005-03-02 14:24:26

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedys o tym pisalem
poszukaj na grupie - podawalem tez link do sylwetek ptakow drapieznych

musta

9. Data: 2005-03-03 11:41:08

Od: "Miroslaw 'Miron' Ambroziak" <t...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "seba" <s...@w...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Namaluj na ścianie sylwetkę jastrzębia. Może pomoże.

Chyba lepiej postawić wypchanego drapieżcę. Sylwetka IMO pomoże równie dobrze
jak namalowany garnek z potrawką z gołebi;)

Mirosław 'Miron' Ambroziak

10. Data: 2005-03-03 20:25:59

Od: "PG Belmo" <belmopg(usun to)@z.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze to nie za bardzo ok ale...
znajomy mial taki sam problem
zrobil jedzonko dla golebi, jakies zyto czy proso
+ woda, maka no i GIPS ,
wcinaly z takim apetytem, wiecej nie przylecialy

pozdrawiam
PG

Malakser?
bąble na uszczelce pralki
Pralka jeszcze raz - co kupic?
Fugi - problem
Co lepsze RAINBOWs czy QUEEN OF AIR - dla alegrików ?