Jak wzmocnić nos

1. Data: 2008-01-26 11:02:49

Temat: Jak wzmocnić nos
Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Od półtora miesiąca mam problem z krwawieniem z nosa. Byłem u lekarza
pierwszego kontaktu - nie znalazł przyczyny. Odwiedziłem laryngologa,
wykonał "przypalenie" nosa, dał tabletki Cyclonamine, maść Arnice i
Atecortin. Krwawienie dzięki temu bardzo zmalało, ale jednak nadal
codziennie chociaż jedna kropla krwi z nosa musi polecieć. Problem
dotyczy tylko jednej przegrody nosa. Rozumiem, że mam tam słabszą
żyłkę, która pęka. Co w tej sytuacji zrobić ?

2. Data: 2008-01-26 16:46:28

Temat: Re: Jak wzmocnić nos
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@g...com wrote:

> [...]
> dotyczy tylko jednej przegrody nosa. Rozumiem, że mam tam słabszą
> żyłkę, która pęka. Co w tej sytuacji zrobić ?

Skoro laryngolog nie znalazł nic w środku (np gronkowca), można zastanawiać
się, czemu nagle zaczęło pękać.

Pierwsza rzecz, sprawdź czy Ci ciśnienie nie skoczyło.

Druga, nie zaczęły Ci się robić ostatnio siniaki albo coś w tym kierunku?
Jakieś niepokojące zmiany (niekoniecznie dotyczące układu krwionośnego)?
Przykładowo brak magnezu osłabia naczynka krwionośne, łatwo to kawą
wypłukać.

--
www.vegie.pl

Plody nie czuja bolu podczas aborcji [crosspost]
Czy Bog kieruje ewolucja?-nowy dylemat ewolucjonistow ateistow.
Biopsja prostaty.
Zawał, pytanie o dane statystyczne
CWSB - ile mogę podnieść?