Jak zafarbować włosy na blond kiedy mam czarne ?

1. Data: 2012-04-17 09:37:01

Temat: Jak zafarbować włosy na blond kiedy mam czarne ?
Od: "Justyss" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam .
Chciałabym sie poradzi , iż chciałabym zmienić kolor włosów na blond z
koloru czarnego :).
chciałabym ogólnie wiedzieć jak mam początkowo farbować i jak później :)

Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

2. Data: 2012-04-19 07:38:07

Temat: Re: Jak zafarbować włosy na blond kiedy mam czarne ?
Od: "stefan ziomek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyss" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> koloru czarnego :).
> chciałabym ogólnie wiedzieć jak mam początkowo farbować i jak później :)

Kup sobie blond farbe i sie pomaluj ;) powodzenia ;)

3. Data: 2012-06-03 17:20:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Apr 2012 09:38:07 +0200, stefan ziomek napisał(a):

> Użytkownik "Justyss" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Kup sobie blond farbe i sie pomaluj ;) powodzenia ;)

...no i się nam dziewczyna na rudą przerobiła 3-)
--
"@warczyslaw: Jak doprowadzono do tego, że nie można znaleźć asystenta,
który by nie znał

Jak się pozbyć pryszczów z miejsc intymnych.
depilacja laserowa - to działa?
Szkodliwa wykładzina PCV? Jak bardzo?
dryblas
Re: Wasze preferencje polityczne...