Jak zahamowac wzrost trawy

1. Data: 2011-05-18 20:19:43

Temat: Jak zahamowac wzrost trawy
Od: "emes" <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy sa jakies substancje spowalniajace wzrost trawnika? Mam na mysl cos w
kierunki srodkow uzywanych przez rolnikow do hamowania wzrostu zbórz itp
itp.
Nie nadazam kosić trawnika. W tym roku wyjatkowo szybko rosnie.

2. Data: 2011-05-18 20:36:20

Temat: Re: Jak zahamowac wzrost trawy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 May 2011 22:19:43 +0200, emes napisał(a):

> Czy sa jakies substancje spowalniajace wzrost trawnika? Mam na mysl cos w
> kierunki srodkow uzywanych przez rolnikow do hamowania wzrostu zbórz itp
> itp.

Przysypać piachem na grubość przynajmniej 15 cm. Tanio i solidnie. Plaża
powinna Cię zadowolić :-)

> Nie nadazam kosić trawnika. W tym roku wyjatkowo szybko rosnie.

Aaaaa, było tak od razu. Powiem Ci zatem - to nie trawa wyjątkowo w tym
roku za szybko rośnie, to STAROŚĆ Cię wreszcie dognała 3-PPP

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

3. Data: 2011-05-18 22:58:16

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emes" <e...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> itp.
> Nie nadazam kosić trawnika. W tym roku wyjatkowo szybko rosnie.

ANTYWYLEGACZ CCC 720 SL (około 50 zł za 5 litrów)
Antywylegacz 725 SL
Antywylegacz 675 SL

skryba

4. Data: 2011-05-19 07:17:27

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> itp.
> Nie nadazam kosić trawnika. W tym roku wyjatkowo szybko rosnie.

Ja kosze 12 arow 2 x w tygodniu. Szybko rosnie, ale w sumie mnie to cieszy.
Gorzej gdyby nie rosla!

5. Data: 2011-05-19 07:22:29

Od: "emes" <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości grup
.pl...
> Użytkownik "emes" <e...@e...pl> napisał

> Ja kosze 12 arow 2 x w tygodniu. Szybko rosnie, ale w sumie mnie to
> cieszy.
> Gorzej gdyby nie rosla!

ja mam do skoczenia troche ponad 50 ar.

6. Data: 2011-05-19 07:24:52

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emes" <e...@e...pl> napisał

> ja mam do skoczenia troche ponad 50 ar.

No to sporo. A czym kosisz? Traktorkiem?

7. Data: 2011-05-19 17:47:42

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości grup
.pl...

> mam do skoczenia troche ponad 50 ar.

Posadź drzewa owocowe lub leszczyny uprawiane jako pienne a w śródrzędziach
ugór herbicydowy. Kasa za zbiory starczy na zabiegi. Może nawet zysk sie
pojawi.
Pozdrawiam alternatywnie
skryba

Krzew z jadalnymi owocami ale zacienione stanowisko
cholerny ryjec! :)
kosiarka Mesko ALA
Poleccie jakis fajny krzew, ktory da jadalne owoce
Kolcowój (Lycium barbarum)