Jak zamatowac zegar XXX

1. Data: 2002-12-12 17:52:46

Temat: Jak zamatowac zegar XXX
Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

HEJ!

Chcę zrobic zegar XXX. Może byc na kanwie plastikowej a moze byc i na
materiale.
Chodzi o to, że nie wiem jak taki zegar-obrazek zamontowac
na zegarze.

Kupiłam scienny kuchenny zegar i nie wiem czy zupełnie sciagnšc rame ale

to juz maly problem bardziej mi chodzi o to czy nie uszkodze wskazówek i

czy bede je umiala potem nalozyc.

I co zrobic z tym obrazkiem...przykleic ??
A klej nie przebije ?

Jesli ktos ma jakies sugestie, podpowiedzi i dobre rady w tej
dziedzinie albo robil cos takiego to prosze o odpowiedź. Dzieki.

Pozdrawiam.

--
B...@p...onet.pl
GG 5470466

"...i kiedy przyjdš dni deszczowe, naucz się przechodzić między
kroplami"

1. Data: 2002-12-12 19:21:45

Temat: Re: Jak zamatowac zegar XXX
Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
pozdrówki...

mruwa...
(toruń)

GG 332833
Użytkownik Beazuku <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> [...]
|
| czy bede je umiala potem nalozyc.
|
| I co zrobic z tym obrazkiem...przykleic ??

odpowiadam w imieniu Asi.. bo ma problemy z wysłaniem wiadomości.. :(..

'Rozumiem, ze chcesz na cyferblat, czy jak to tam sie nazwywa nalozyc
krzyzykowy zegar, tak ?
Osobiscie zrobilabym to na kanwie jakiejs sztywniejszej i nakleila. Kleje sa
teraz tak rozne i przezroczyste, ze napewno cos znajdziesz. Wskazowek bym
nie zdejmowala. Uwazam, ze raczej ich sama z powrotem nie nalozysz. Licho
wie, jak to bedzie pozniej chodzic !
Przygotowalabym tkanine tak, ze w jednym miejscy przecielabym tkanine od
brzegu do srodka, gdzie w miejscu na wskazowki wycielabym od razu otwor.
Oczywiscie okolice ciecia nalezy jakos obrobic przez strzepieniem. Miejsce
zlaczenia powinno byc niewidoczne. Nie dosc, ze krzyzyki, to jeszcze jakas
szybka przeciez dojdzie i w koncu powiesisz to na jakiejs wysokosci.

Pozdrawiam
Asia

ja również pozdrawiam..
mruwa..

1. Data: 2002-12-12 19:23:32

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-12-12 21:40:02

Od: "Irene" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beazuku" <b...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Chcę zrobic zegar XXX. Może byc na kanwie plastikowej a moze byc i na
> materiale.
> Chodzi o to, że nie wiem jak taki zegar-obrazek zamontowac
> na zegarze.
[ciach]
> Jesli ktos ma jakies sugestie, podpowiedzi i dobre rady w tej
> dziedzinie albo robil cos takiego to prosze o odpowiedź. Dzieki.

Mam dwa takich zegary, wiec przed chwila potrenowalam na jednym z nich...
Wskazowki sa juz z powrotem na miejscu i zegar tyka jak dawniej :-))

Roskrec zegar z tylu (ma 4 srubki, tak?), obroc go, uwazajac zeby Ci sie nie
rozlozyl sie w rekach ;-), zdejmij ramke (zdejmuje sie bardzo lekko) i
szklana szybke (ja swoja musze najpierw umyc, potem skrece zegar z powrotem
hihi :-))Wskazowki mozna zdjac bez problemu, tylko uwazaj na pierwsza, co
sekundy odlicza-jest bardzo cieniutka i delikatna. Wez ja za to miejsce,
gdzie jest przymocowana, to jest w ksztalcie litery T, noga ktorej jest
wsadzona w plastikowa rurke, na ktorej sa osadzone dwie nastepne wskazowki
zegara, ostatnia na troche szerszej, zalozonej na ta cieka rurke. Zdejmujac
wskazowki, musisz to zrobic z wyczuciem, nie za slabo, nie za mocno.
Wskazowki siedza dos scisle, wiec musisz im troche pomoc, delikatnie
przylozyc troche sily :-) System jest bardzo prosty, wiec nie boj sie cos
zepsuc ;-))) Jak do tego podejdziesz na spokojnie, to powinno sie udac bez
problemu. mysle ze zegarowi nic nie bedzie, jak raz zdejmiezs i zalozysz z
powrotem wskazowki, byly przeciez montowane, wiec powinna byc mozliwosc ich
zdjecia.

Co do obrazka, to na klej ja bym nie robila, nie wiadomo jak klej bedzie sie
zachowywal po paru latach na tkaninie, do tego jeszcze jego reakcja na ew.
promienie slenezcne... obrazek ukrochmalam by na drewno, zrobilam by po dwie
dziurki w malym odstepie w czterech punktach w zegarze, blisko ramki. Mysle
ze gorace szydlo z tym by poradzilo. Potem mulinka pod kolor przymocowac...
i gotowe :-))) Dziurki wygladaly by tak:

. .

: |___ :

. .

serdecznie pozdrawiam i pieknego tykajacego zegara xxx zycze
Irena (santafox)

1. Data: 2002-12-13 07:22:40

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze zamiast zegara kupic sam mechanizm, a "blat" wyciac np. z jakiejs
deseczki albo plastiku?
--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-12-13 07:54:20

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja juz taki zegar montowalam i zdejmowanie wskazuwek nie zagrarza
poprawnosci wskazan zegara, pod warunkiem, ze je potem poprawnie zalozysz.
Jak bedziesz je montowac, to zakladaj je w pozycji godziny 12, 00 minut i
00 sekund i bedzie OK
Ja swój haft usztywnilam naklejajac z tylu fizeline. Przyszycie do cyfeblatu
to dobry pomysl. Ja nie musialam, bo moja rama byla robiona na wymiar i
cyferblat mial minimalnie mniejsze wymiary miz rama. Cyferblat wraz z
brzegiem haftu wchodzil do ramy na wcisk i wszystko ladnie naciagal.
Gocha

1. Data: 2002-12-13 12:12:47

Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

HEJ!

Dzieki za te pomysły !
Pytałam o te nieszczesne wskazówki , ponieważ kiedys "naprawiałam" budzik i
potem mu sie cos poprzestawialo. Patent z ustawianiem wskazowek na 12.00
jest dobry. Myslam o tym, ale sprawdzone potwierdzenie to jest to. A ja nie
to bedziemy cišć ;-) . Ramka zegara powinna mi to trzymac wiec chyba
niebede dziurek robic.
Zegar juz mam to bede eksperymentowac na nim, no chyba ze popsuje.. to mi
zostanie mechanizm :)))

Ale z tym mechanizmem to tak jak z moim kupowaniem lampki nocnej. Chcialam
kupic...taka niedroga... i stwierdzilam ze za te pieniadze to sama zmštuje i
bedzie miala o niebo ladniejszy abażur.

A jak juz zaczelam ten watek to może ktoś ma pomysł na stojak do takiej
lampki ?!
Co ....wiele głów to nie jedna :)
Chociaz lampa to troche odleglejsze :)

W każdym razie POZDRAWIAM I DZIĘKI !!!!

BEAZUKU
--
B...@p...onet.pl
GG 5470466

"Na Wilię na Świeta na Rok Nowy, życzenia szczęścia znów nad światem mknš,
niech moc truchleje, a nadzieji promyk niechaj rozjaśni światłem swym Wasz
dom"

1. Data: 2002-12-13 12:51:41

Temat: Re: Jak zamatowac zegar XXX - OT
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja juz taki zegar montowalam i zdejmowanie wskazuwek nie zagrarza
> poprawnosci wskazan zegara,

Mam prosbe, sorki, ze akurat pod tym postem, ale odnosi sie to do wielu. Nie
moge juz wytrzymac patrzac na te rozne wariacje ortograficzne: zagrarza,
wskazuwek, wychawtowac, zamatowac (zamątować) itp. Dziewczyny, jesli macie
problemy z ortografia, to korzystajcie ze slownikow (np. na Onecie) albo
piszcie w programie, ktory zaznaczy blednie napisane wyrazy (np. Word).
Szanujmy ten nasz jezyk ojczysty.
I nie obruszajcie sie na mnie ;))
Macia

1. Data: 2002-12-13 13:37:17

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl :

> [...]
> slownikow (np. na Onecie) albo piszcie w programie, ktory zaznaczy
> blednie napisane wyrazy (np. Word). Szanujmy ten nasz jezyk ojczysty.

Gdzież tam, jeszcze Ci przytaknę ! Dobrze, że w końcu ktoś o tym napisał
bo mam podobne odczucia - w końcu to nasz język i chyba powinnismy go znać
i umieć się nim posługiwać. W obecnej sytuacji, gdzie jest tyle narzędzi
do sprawdzania pisowni itp. nie powinno być problemu z napisaniem
poprawnego posta.

A najbardziej w tym wszystkim denerwuje mnie to, że jak się napatrzę na te
wszystkie 'wskazuwki, chafty' itp. to później sama zaczynam się
zastanawiać jak to powinno być napisane poprawnie.

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-12-13 15:42:51

Od: "Iwona Lorent" <I...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkie 'wskazuwki, chafty' itp. to później sama zaczynam się
> zastanawiać jak to powinno być napisane poprawnie.

Mnie irytuje to również.
A teraz zagadka ortograficzna.
Jak się pisze: hi hi czy chi chi; ha ha czy cha cha?
Już wiecie?

Iwona

jak zamatowac zegar XXX
Jak zamontowac zegar