jak zamatowac zegar XXX

1. Data: 2002-12-12 17:52:01

Temat: jak zamatowac zegar XXX
Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

HEJ!

Chcę zrobic zegar XXX. Może byc na kanwie plastikowej a moze byc i na
materiale.
Chodzi o to, że nie wiem jak taki zegar-obrazek zamontowac
na zegarze.

Kupiłam scienny kuchenny zegar i nie wiem czy zupełnie sciagnšc rame ale

to juz maly problem bardziej mi chodzi o to czy nie uszkodze wskazówek i

czy bede je umiala potem nalozyc.

I co zrobic z tym obrazkiem...przykleic ??
A klej nie przebije ?

Jesli ktos ma jakies sugestie, podpowiedzi i dobre rady w tej
dziedzinie albo robil cos takiego to prosze o odpowiedź. Dzieki.

Pozdrawiam.

--
B...@p...onet.pl
GG 5470466

"...i kiedy przyjdš dni deszczowe, naucz się przechodzić między
kroplami"