Jak zamontować okap - podwieszany sufit GK, okap wyspowy

1. Data: 2011-07-05 20:08:06

Temat: Jak zamontować okap - podwieszany sufit GK, okap wyspowy
Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam do zamontowania okap, ciężki (35-40kg) i sufit GK.
Sufit przed opłytowaniem wyglądał tak
https://www.dropbox.com/gallery/6662740/1/sufit?h=31
44cc
Czerwoną kropką zaznaczyłem mniej więcej miejsce, gdzie jest wylot rury
do podłączenia do okapu.
Rozmiar tej części sufitu to 190x290, więc wychodzi na to, że profil
jest co ok. 40-45cm.

No i pytanie - jak teraz zamontować okap? Sufit już jest zrobiony,
zamierzałem go przymocować do sufitu GK i nawet fachman wziął kasę za
wzmocnienie sufity pod okap, ale coś mi się wydaje, że tego nie zrobił
(tzn zrobił jak na zdjęciach - a może wystarczy?)

W profile raczej mocowaniem okapu nie trafię.

Wydaje mi się, że problem dość standardowy (w końcu jakoś te okapy
montują i mają sufity podwieszane) ale niespecjalnie coś mogę wygooglać
(także w archiwum grupy..)

Sierp

2. Data: 2011-07-08 11:17:01

Od: adamm <a...@g...tam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-05 22:08, Sierp pisze:
> [...]
> Wydaje mi się, że problem dość standardowy (w końcu jakoś te okapy
> montują i mają sufity podwieszane) ale niespecjalnie coś mogę wygooglać

Witam!
Mocowanie to raczej w stropie:
kołki metalowe rozporowe (nie pamiętam nazwy - w kołku(dyblu?) siedzi
element z gwintem, który rozpiera kołek) + pręt gwintowany, dowolnej
długości, standart to 1 m (by nim kręcić trzeba na koniec nakręcić dwie
nakrętki).
Ale pokręciłem;)
pozdr

adamm

3. Data: 2011-07-14 15:40:35

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp wrote:
> [...]
> rury do podłączenia do okapu.
> Rozmiar tej części sufitu to 190x290, więc wychodzi na to, że profil

a w instrukcji montażu nie ma nic o sposobie montażu dla stropów
podwieszanych?

dałbym szpilki gwintowane kotwione do stropu.

[SPAM] Jakby kto tanio potrzebował szafkę do gazomierza lub kurka gazowego
Głęboka wanna?
co po braku wody - hydrofor i inne
szukam programu do projektowania szafek
uszkodzenie przewodu w bębnie