Jak zaparzyc kawe z kardamonem?

1. Data: 2001-08-27 19:46:30

Temat: Jak zaparzyc kawe z kardamonem?
Od: "matfa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Często przeglądam smakowitą grupę, którą bez wątpienia jest pl.rec.kuchnia,
ale zdecydowałem się pierwszy raz poprosić Was o przepis /czytaj:pomoc/.
Mianowicie chodzi mi o przepis na przyrządzenie a raczej zaparzenie kawy z
kardamonem.
-Jakie proporcje???
-Czy lepszy kardamon mielony czy w ziarnach???
-I jak to zaparzyć??????
Mam nadzieję, że dzięki Waszemu kulinarnemu doświadczeniu poznam tajniki
parzenia kawy.

pzdr. Matfa

+++++++++++++++
m...@i...pl

1. Data: 2001-08-27 19:52:59

Temat: Re: Jak zaparzyc kawe z kardamonem?
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "matfa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kardamonem.
> -Jakie proporcje???
> -Czy lepszy kardamon mielony czy w ziarnach???
Hejka;-))

Zeby dalej niektorzy mowili, ze ja to ta od kawy, to napisze jak sie robi
kawe z kardamonem;-))))

3 lyzeczki kawy mielonej wsypac do tygielka, do tego 3 lyzeczki cukru (cukru
moze byc mniej), 2-3 ziarenka kardamonu (utuczone w mozdzierzu) zalac woda i
ogrzewac na gazie, doprowadzic do wrzenia, zdjac z gazu pomieszac i operacje
powtorzyc 2 razy. Rozlac do filizanek i sie upajac;-)) Tak naprawde
proporcje bedziesz musial sam dobrac, podalam takie jakie lubie najwiecej
moich znajmomych np. ja pijam taka kawe z odrobina cukru, moj maz daje duzo
wiecej;-)))

Pozdrawiam,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-08-27 21:21:30

Od: "WaldemarW" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| Mianowicie chodzi mi o przepis na przyrządzenie a raczej zaparzenie kawy z

A wiesz ze kawa z kardamonem to afrodyzjak?

WaldemarW

1. Data: 2001-08-29 07:44:01

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: WaldemarW

> pl.rec.kuchnia,
> /czytaj:pomoc/.
> zaparzenie kawy z
>
> A wiesz ze kawa z kardamonem to afrodyzjak?

Walduś, Ty nie mów tak.

Ty wiesz, jaka ostatnio tu była awantura o afrodyzjaki ???
że placebo, że nie wierzę, że nie działa, że przesądy i zabobony
ciemnych mas ???

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

Strona Wielkie żarcie już działa!!!
postanowienia
Upilam muchy likierem;-)
Curry przepisy dla Jolo L-L