Jak zareaguje dziewczyna?

1. Data: 2003-04-30 16:59:40

Temat: Jak zareaguje dziewczyna?
Od: "vico" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyjmijmy ze zapraszamy osobe do kina (niech to bedzie kobieta)
mamy do wyboru dwa filmy, oba pozytywne w tym ze jeden z nich
to komedia a drugi to przyjmijmy film nie zwierajacy w sobie humoru
ale dajacy wiele do przemyslen czy tez taki ktory bedzie zachwycal
pieknem przedsawionego obrazu.
Dochodzac do sedna mamy takie dwa rozne filmy po ktorych
wystapi pewna pozytywna reakcja psychologiczna, i tu pytanie ktory rodzaj z
nich bedzie mial wieksze dzialanie
laczace oboje ludzi po przez wspolne przezycie.

1. Data: 2003-04-30 19:02:59

Temat: Re: Jak zareaguje dziewczyna?
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

idzcie na komedie
to wazne kiedy ma sie podobne poczucie humoru. ja np. bylam raz z gosciem
ktorego zartow wogole nie rozumialam i jednak smialam sie bo nie chcialam mu
zrobic przykrosci. nie rozumialam jego zartow bo on nalezal do
innej "plaszczyzny", nie wiem czy mnie zrozumiesz ale chodzi mi o to ze mowil
rzeczy z ktorymi ja nie bylam zapoznana, stad nie zrozumienie. wiesz nie
przywiazywalam do tego uwagi ze nie smieje sie z tego samego co on bo myslalam
ze to nie jest az tak wazne, ale okazalo sie jednak byc.
teraz jestem z chlopakiem i mamy podobne poczucie humory. nie zawsze smiejemy
sie z tych samych rzeczy, sytuacij na filmie ale ja zawsze sie smieje z jego
kawalow bo je rozumiem. i rozumiemy sie razem wspaniale.

pozdr
Kasia

komentarz
i na to?