Jak zbadać szybkość reakcji ??

1. Data: 2001-11-28 19:27:38

Temat: Jak zbadać szybkość reakcji ??
Od: "Paweł Ziobro" <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna jakąś metodę badania szybkości reakcji, a raczej metodę
pokazującą
różnicę szybkości reakcji w różnych stanach, w których się mógłby znaleźć
człowiek tzn: np. po przebudzeniu, w stanie wyczerpania itp.

Za ewentualne linki do odpowiednich materiałów w Internecie
byłbym bardzo wdzięczny. :))

Pozdrawiam Paweł

1. Data: 2001-11-28 20:55:03

Temat: Re: Jak zbadać szybkość reakcji ??
Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze nie powtarzaj tego samego pytania w ciagu kilku godzin...
w zaden sposob nie przyspieszy to udzielenia odpowiedzi a nawet przeciwnie
wywoluje zniechecenie i irytacje.

Po drugie zadales pytanie tak ogolne, ze dlatego nikt Ci nie nie napisze.
Uscislij o co Ci dokladnie chodzi bo psychologia poznawacza ma na swoim
koncie tysiace eksperymentow m.in. zwiaznaych z czasami reakcji ale...
na co?

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2001-11-29 09:11:36

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Ziobro" <b...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> człowiek tzn: np. po przebudzeniu, w stanie wyczerpania itp.
>
> Za ewentualne linki do odpowiednich materiałów w Internecie

jak bardzo tego pragniesz zloz podanie na jakis kierunek na wojskowa
uczelnie, popytaj jaka (podchorazych wat nie wiem etc.) tam gdzies robia
takie testy. tylko nie wiem czy wydaja daja wyniki. wiem bo kumpel oblal
jeden z takich testow. tylko nie pamietam gdzie zdawal.:) moze zwykly
neurolog?

1. Data: 2001-11-29 12:05:06

Od: "Paweł Ziobro" <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wilczek" <w...@i...com> wrote in message
> Po pierwsze nie powtarzaj tego samego pytania w ciagu kilku godzin...
> w zaden sposob nie przyspieszy to udzielenia odpowiedzi a nawet przeciwnie
> wywoluje zniechecenie i irytacje.

Sorry - mam jakieś problemy z pocztą. Myślałem, że ostatnia wiadomość
nie doszła do grupy, bo pokazał mi się jakiś błąd przy wysyłaniu.
W każdym bądź razie na netykiecie się znam i nie miałem zamiaru
nikogo denerwować.

> [...]
> Uscislij o co Ci dokladnie chodzi bo psychologia poznawacza ma na swoim
> koncie tysiace eksperymentow m.in. zwiaznaych z czasami reakcji ale...

To nie ma być nic skomplikowanego - chodzi o to, że mam zrobić
doświadczenie
pokazujące, jak napoje energetyzujące wpływają na organizm.
Z pewnością test na szybkość reakcji mógłby co nieco pokazać.
Generalnie ma to być test porównawczy - tzn: robię test przed wypiciem
napoju,
robię test po wypiciu napoju - a wynik przedstawiam w postaci różnicy
wyników.

Pozdrawiam
Paweł

Przekonywanie