Złącza Josephsona w nerwach ?

1. Data: 2003-02-06 21:52:59

Temat: Złącza Josephsona w nerwach ?
Od: j...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy wykryto złącza Josephsona w nerwach ?

Pozdrawiam
Jan

2. Data: 2003-02-09 18:45:45

Temat: Jak zbić gorączkę?
Od: "foldka" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mój przeziębił się i ma wysoka gorączkę. Od wczoraj bierze Cetebe, syrop
Contril, Panadol, na noc aspiryna C rozpuszczalna. Wczoraj miał temperaturę
37 stopni. Dzis zmierzył ok. 14 i 38.7 - dałam dwa panadole i spadła do 37
.7 a teraz o 19 mierzy i okazuje się, że jest aż 39.2 !!! Dałam dwa
paracetamole i zimne okłady na czoło. Czy ktos ma jakieś lepsze pomysły na
zbicie gorączki, w razie gdyby to niepomogło (odpukać). Jutro oczywiście do
lekarza, ale co robić jak gorączka się nasili w nocy?

Proszę o rady.
Pozdrawiam,
Foldka

Kompleks krzemoorganiczny CO TO JEST ?