Jak zostac Sex Pielegniarka?

1. Data: 2002-06-13 08:52:38

Temat: Jak zostac Sex Pielegniarka?
Od: <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wlasciwie to chcialem sie dowiedziec gdzie w polskim internecie znajde
informacje o opiece nad osobami, ktore musza lezec.
Mam w rodzinie taka osobe i proszono mnie o znalezienie jakichs informacji
(eech ta wiara w internet...).
Co moze zrobic opiekujaca sie taka osoba? Czyms smarowac? Poklepiwac - nie mam
pojecia... Dodam ze pacjentka ma spora wage i jak sie poruszy to boli :( bo
jest po operacji.
Czy gdzies w internecie znajde poradnik dot. opieki nad osobami lezacymi (np.
po operacji)?
Dzieki za ewentualna pomoc, chetnie na grupie.

Przepraszam za Sex Pielegniarke ale chcialem zachecic do czytania posta :))

pozdrawiam!

2. Data: 2002-06-13 20:53:21

Temat: Re: Jak zostac Sex Pielegniarka?
Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

f...@p...onet.pl wrote:

> Co moze zrobic opiekujaca sie taka osoba? Czyms smarowac?
> Poklepiwac - nie mam pojecia... Dodam ze pacjentka ma spora wage i
> jak sie poruszy to boli :( bo jest po operacji.
<ciach>
> Przepraszam za Sex Pielegniarke ale chcialem zachecic do czytania
> posta :))

IMO to przede wszystkim dobrze, zeby byla to osoba inna niz Ty. Ktos
bardziej dojrzaly.

Krzysztof

3. Data: 2002-06-13 23:12:19

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
> Przepraszam za Sex Pielegniarke ale chcialem
zachecic do czytania posta :))

Chyba jednak czść odbierze to jako spam i po
prostu nie przeczyta twojego postu :-((

Sark

czkawka
alergia na pyłki traw