Jak zrobić sos pomidorowy do pizzy?

1. Data: 2006-09-04 13:59:07

Temat: Jak zrobić sos pomidorowy do pizzy?
Od: Zamboni <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jak wyżej

2. Data: 2006-09-04 17:46:44

Temat: Re: Jak zrobić sos pomidorowy do pizzy?
Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zamboni" <t...@g...com> napisał w wiadomości
news:edhbgg$ntk$1@news.onet.pl...
> jak wyżej

pomidorki sparzyc, obrac wrzucic na patelnie na olej, smazyc az do uzyskania
jednoltej masy
doprawic ziolami, przprawami
ja jeszcze dodaje cebule i czosnek i na koncu majonez
i palce lizac!
pozdrawiam
Gosi@

3. Data: 2006-09-04 17:55:48

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Gosi@ schrieb:
> [...]
> jednoltej masy
> doprawic ziolami, przprawami
> ja jeszcze dodaje cebule i czosnek i na koncu majonez

wersja studencka: przecier pomidorowy lekko podsmażyć, dodać mąki
(trochę), rozprowadzić winem czerwonym (jak się go nie wypiło), lub
sokiem pomidorowym z puszki z pomidorami, które są już obrane i lądują
też w tym sosie. Dodać tymianku i bazylii, soli i pieprzu. A soku tyle,
by nie było za rzadkie.

Waldek

4. Data: 2006-09-04 18:17:24

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Zamboni wrote:

> jak wyżej

Było 3 tyg. temu... Użyj archiwum.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

5. Data: 2006-09-04 18:58:47

Od: rAzor <k...@...tusk.plusk.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zamboni napisał:

> jak wyżej

Ja robię taki - może niefachowy, ale jak dla mnie udatny:
Najpierw rozgrzać olej, do niego ze dwa-trzy duże zmiażdżone ząbki
czosnku (nie lękać się!) podsmażyć do złotawego kolorku (ten aromat!),
ciepnąć do tego ze dwie cebule drobno poszatkowane, potem ze cztery duże
pomidory - najlepiej z tych mięsistych (malinówka, bawole serca),
posolić i mieszając podusić, aż sie rozciapią. Pod koniec - sypnąc
solidną szczyptę papryki słodkiej, szczyptkę ostrej, dodac dużą szczyptę
oregano, szczyptkę bazylii, pieprz. W razie potrzeby dokwaszam
koncentratem (pudliszkowym), a przy zbytniej rzadkości (cebula powinna
zadziałac jako zagęstnik), rozrobić łyżeczkę mąki ziemniaczanej z
półkubkiem zimnej wody, wlać, zamieszać, zagrzac do pierwszego
zabulgotania.
--
rAzor
------------

6. Data: 2006-09-04 21:21:28

Temat: Re: Jak zrobiae sos pomidorowy do pizzy?
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 4 septembre 2006 ? 19:46:44, dans <edhp2l$1la$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> pomidorki sparzyc, obrac wrzucic na patelnie na olej, smazyc az do uzyskania
> jednoltej masy
> doprawic ziolami, przprawami
> ja jeszcze dodaje cebule i czosnek i na koncu majonez

Ten majonez to przesada.

Ewcia

--
Niesz

7. Data: 2006-09-04 21:27:11

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. schrieb:
> Le lundi 4 septembre 2006 ? 19:46:44, dans <edhp2l$1la$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Ten majonez to przesada.

polska tradycja: majonez do wszystkiego :-) Ale jak smakuje, to czemu
nie. Ja wcinam majonez do frytek, pomidorów i jajek. Też mam taki
siurpryz ;-)

Waldek
PS
kopnęłaś Anię w moim imieniu?

8. Data: 2006-09-04 21:34:22

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 4 septembre 2006 ? 23:27:11, dans <4...@u...de> vous
écriviez :

> polska tradycja: majonez do wszystkiego :-) Ale jak smakuje, to czemu
> nie. Ja wcinam majonez do frytek, pomidorów i jajek. Tez mam taki
> siurpryz ;-)

Ja mam to z (dobra) musztarda.

> kopnelas Anie w moim imieniu?

Nie. Reszta na priva