Jak zrobić w biurze ścianę z "cegieł"

1. Data: 2008-06-18 11:33:08

Temat: Jak zrobić w biurze ścianę z "cegieł"
Od: Kasia <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym, aby na jednej ze ścian w biurze byłą własnie takowa ściana
imitująca cegłę- ale nie jakiś toporny klinkier, tylko żeby wizualnie
wyglądało na prawdziwą cegłę ...da się uzyskać taki efekt?
Pozdrawiam Kasia

2. Data: 2008-06-18 11:55:29

Temat: Re: Jak zrobić w biurze ścianę z "cegieł"
Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@r...net> napisał w wiadomości
> Chciałabym, aby na jednej ze ścian w biurze byłą własnie takowa ściana
> imitująca cegłę- ale nie jakiś toporny klinkier, tylko żeby wizualnie
> wyglądało na prawdziwą cegłę ...da się uzyskać taki efekt?

najlepiej z cegieł
jeśli nie całych to są firmy, które tną cegły i kładzie sie je jak płytki na
ściane

3. Data: 2008-06-18 12:31:52

Od: Kasia <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

gasper pisze:
> Użytkownik "Kasia" <k...@r...net> napisał w wiadomości
>
> najlepiej z cegieł
> jeśli nie całych to są firmy, które tną cegły i kładzie sie je jak
> płytki na ściane
ooooo a znasz może takowe firmy ....ew pod czym szukać to w google?
Kasia

4. Data: 2008-06-18 12:45:45

Od: CookieMonster <e...@T...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jun 2008 13:55:29 +0200, gasper napisał(a):

> najlepiej z cegieł
> jeśli nie całych to są firmy, które tną cegły i kładzie sie je jak płytki na
> ściane

Nawet nie trzeba ciac. Sa cegly o nietypowych wymiarach,
zamiast 6,5x12x25 moze byc 6,5x6x25

--
CookieMonster

5. Data: 2008-06-18 13:02:30

Od: Kasia <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

CookieMonster pisze:

> Nawet nie trzeba ciac. Sa cegly o nietypowych wymiarach,
> zamiast 6,5x12x25 moze byc 6,5x6x25

gdzie takie można kupić....

6. Data: 2008-06-18 13:55:33

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> imitująca cegłę- ale nie jakiś toporny klinkier, tylko żeby wizualnie
> wyglądało na prawdziwą cegłę ...da się uzyskać taki efekt?

A jest nawet jeszcze lżejsze rozwiązanie. Sotosowane przy termomodernizacji
zabytkowych obiektów.
Nakłada się taką gumową "siatkę" imitującą fugi cegieł, nakłada tynk w
kolorze ceglanym, a następnie tamtą siatkę się zciąga i mamy mur ceglany bez
cegieł. Z daleka OK, z bardzo bliska się nie przyglądałem.

--
__________________________________________MAT_______

7. Data: 2008-06-18 14:08:03

Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Kasia pisze:

> Chciałabym, aby na jednej ze ścian w biurze byłą własnie takowa ściana
> imitująca cegłę- ale nie jakiś toporny klinkier, tylko żeby wizualnie
> wyglądało na prawdziwą cegłę ...da się uzyskać taki efekt?

Da się. Ja zrobiłem to tak: kupiłem w hurtowni (w moim wypadku to był
BAT) odpowiednią ilość cegieł ręcznie formowanych Facade Beek Terra
Cotta. Większość z nich poszła na wymurowanie kominka oraz części ściany
koło niego. Resztę zawiozłem do firmy, która pocięła mi je na płytki - z
jednej cegły wychodzą dwie płytki ok. 2cm grubości i "środek". Płytkami
mój kafelkarz wykleił mi część ściany. Aby wyglądało sensownie, na
resztę ściany nakleił dwie płyty G-K, odpowiednio wycięte. Dzięki temu
płytki nie odstają od ściany i tworzy się efekt podobny do częściowo
odsłoniętego tynku z muru.

http://www.crh-klinkier.pl/cegly_recz_terra.php

Cegła kosztowała ok. 3,40PLN za sztukę. W ofercie są też płytki (około
3PLN za sztukę), ale tych trzeba zamówić całą paletę i czekać, aż
przyjdzie z Holandii. Cięcie kosztowało mnie kilkadziesiąt groszy od
płytki. "Środki" które zostały po cięciu wykorzystałem na zrobienie
łuków nad półkami kominka.

Sebcio

8. Data: 2008-06-18 14:46:41

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Daj adres.
JaC

-----

9. Data: 2008-06-18 19:23:03

Od: "lumarcin" <lumarcin(ciachciarach)@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazlem cos takiego na allegro moze Cie zainteresuje
http://allegro.pl/item379460165_totalstone_sciany_ni
e_musza_byc_z_kamienia.html

10. Data: 2008-06-19 08:26:18

Od: CookieMonster <e...@T...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jun 2008 15:02:30 +0200, Kasia napisał(a):

> gdzie takie można kupić....

Np. CRH-Klinkier http://www.crh-klinkier.pl/cegly_lato_kalahari.php
Jak widac maja polowki - 55mm i jeszcze plytsze 10mm.
Te plytki niestety determinuja plytka fuge,
przez co traci sie efekt sciany z cegiel - od razu widac ze
do sciany przyklejone sa plytki :(

Ja bym robil z cegieł połówek

--
CookieMonster

Jakie okna / parapety?
Kupujesz mieszkanie? - uważaj!
Nowe mieszkanie ost, piętro, wiercenie w suficie = 2 wiadra wody... reklamować ?
videozapis z kamer w małym domku - kto pomoże wybrać?
He..he