Jak zrobic w domu żółty ser ? Kto wie ?

1. Data: 2004-11-30 09:36:30

Temat: Jak zrobic w domu żółty ser ? Kto wie ?
Od: "Killer" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszędzie próbuje znaleźć jak zrobić ser i czy w warunkach domowych jest to
możliwe. Prosze o pomoc jeśli ktos ma o tym jakieś pojęcie.

--
Kris

1. Data: 2004-11-30 11:00:36

Temat: Re: Jak zrobic w domu żółty ser ? Kto wie ?
Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Killer" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Wszędzie próbuje znaleźć jak zrobić ser i czy w warunkach domowych jest to
> możliwe. Prosze o pomoc jeśli ktos ma o tym jakieś pojęcie.

Tu masz linka

http://schmidling.netfirms.com/making.htm

Marek

1. Data: 2004-11-30 16:15:44

Od: "Pawel" <kazin_super_electronic(wytnij-to)@(wytnij-to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam przepis ale teraz nie moge ci go podac bo nie mam czasu. jest troche
inny niz w tym powyzszym linku. podam ci jutro tutaj na grupe.

Dekorowanie pierniczków świątecznych
allegro
Jaka mikrofalowke
Baklazan ze skórą czy bez?