Jaka mikrofalowke

1. Data: 2004-11-29 17:32:10

Temat: Jaka mikrofalowke
Od: "Darek filip122" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem ze nie jest to temat zwiazany z przepisami kulinarnymi , ale z kuchnia
jak najbardziej

Chcialbym kupic mikrofalowke, ale w miare tania, co do funkcji wystarczy
rozmrazanie i podgrzewanie, griil raczej nie bedzie mi potrzebny,
mikrofalowka bedzie uzywana raczej sporadycznie , wiec nie musi byc to
wypasiony model . Myslalem o czyms za ok 300 zl : LG, Samsung lub Czyms o
calkiem nie znanej nazwie za mniejsze pieniadze ok 200zl .
Co powiecie o tych mikrofalowkach z dolnej polki.
Glownie chodzi mi o awaryjnosc lub jej brak

--
Z pozdrowieniem

Darek f...@w...pl lub f...@i...pl

3majta sie ciepło zima nadchodzi

tel 693 864 222 GG. 2237649

1. Data: 2004-11-29 18:42:23

Temat: Re: Jaka mikrofalowke
Od: "Ryf" <f...@h...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten sam model ze sterowaniem elektronicznym i z minutnika ma rozna cene.
Oczywiscie minutnik duzo taniej. Nie tylko taniej ale i trwalej i
zdecydowanie latwiej. Trudno zapomniec jak dziala minutnik ale zapomnij jak
uruchomic panel elektroniczny :).
Co do grilla - nie mam ale podobno sa (lub byly kiedys) problemy z lakierem
na gornej czesci obudowy.
Ja osobiscie poszedlbym do MM. Podobno urzadzenia firmy Heier sa
nienajgorsze.
Ryf

1. Data: 2004-11-29 21:10:38

Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ryf" <f...@h...umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lakierem na gornej czesci obudowy.
> Ja osobiscie poszedlbym do MM. Podobno urzadzenia firmy Heier sa

potwierdzam o tym haierze, sama sie zastanawiam czy takowej nie zanabyc. to
taki siemens bosch dla ubogich ;-)
ale u wszystkich znajomych dziala i sie jakos trzyma wiec jakosciowo nie
najgorszy..

--
pozdr
morepig

1. Data: 2004-11-30 00:15:46

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ryf wrote:
> [...]
> lakierem na gornej czesci obudowy.
> Ja osobiscie poszedlbym do MM. Podobno urzadzenia firmy Heier sa
===
Co to jest MM?
Ja to znam jako młode małżeństwa. Niedawno miały specjalne kartki i sklepy.

waldek
===

1. Data: 2004-11-30 06:31:23

Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ===
> Co to jest MM?
> Ja to znam jako młode małżeństwa. Niedawno miały specjalne kartki i
sklepy.

Niedawno? Toż to ćwierć wieku minęło:)

Dorota

*Strange kind of woman

1. Data: 2004-11-30 08:03:19

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek filip122 napisał:

(...)
> Co powiecie o tych mikrofalowkach z dolnej polki.
> Glownie chodzi mi o awaryjnosc lub jej brak

Od kilku już lat mam Samsunga "z dolnej półki". Raz musiałem jej
wymienić bezpiecznik topikowy (zrobiłem to sam, bo była po gwarancji),
kiedy przez przypadek włączyłem kuchenkę pustą w środku. Poza tym bardzo
ją sobie chwalę. I zmoich spostrzeżeń wynikają następujące kryteria
wyboru k.m.:
1. jak największa pojemność (absoultne minimum to 20l);
2. jak największa moc (od 800W);
3. jak najniższa cena.
Reszta nieistotne.

Pozdrawiam
PWZ

--
Oto moje zasady. Jeśli wam się nie podobają, to mam też inne.

1. Data: 2004-11-30 08:24:51

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> ===
> Co to jest MM?
> Ja to znam jako młode małżeństwa. Niedawno miały specjalne kartki i
sklepy.

a taki idiotenmarket trzeba uwazac zeby nie zostać stratowanym....

Marek

1. Data: 2004-11-30 09:19:19

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek filip122 napisał(a):
> [...]
> Co powiecie o tych mikrofalowkach z dolnej polki.
> Glownie chodzi mi o awaryjnosc lub jej brak

Rok temu kupilem promocyjna mikrofale w Geancie. cos kolo 199 zlociszy
za 750W z grillem kwarcowym. Wbrew pozorom grill sie przydaje,
szczegolnie do kielbasek i kanapek, oraz hamburgerow i HotDogow. Dzieki
niemu (kombinacja z mikrofalami) kanapeczki nie sa rozpackane tylko
lekko chrupiace. Brakuje Crispa (przy kurczaku, kielbasce itp.) ale za
to trzeba dobulic czesto ponad 200-300 zeta (Widzialem takie LG ale nie
mialem okazji sprawdzic). Kenwoody bywaja w promocjach i Samsungi - te
firmy czasem robia wyprzedaze modeli posezonowych (wchodza nowe modele)
- radze rozejrzec sie i popytac w duzych firmach swiadczacych uslugi
serwisowe do powyzszych.

Pozdrawiam

Maciek

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

1. Data: 2004-11-30 10:27:06

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co powiecie o tych mikrofalowkach z dolnej polki.
> Glownie chodzi mi o awaryjnosc lub jej brak

Witaj,

używam od 3 lat mikrofalówki Zanussi z grillem, kosztowała 380 zł, wersja
bez grilla - 330, jak ostatnio patrzyłam w marketach, to ceny się nie
zmieniły. Nie zepsuła się ani razu.
Ma chyba 5 "poziomów" mocy, nie licząc 1 000 W grilla : 120 na rozmrażanie,
250, 410, 570, 850 i nie wiem, czy przed 850 nie było czegoś jeszcze. Jest
też funkcja łączona - grillowanie z gotowaniem.
Ma na górze lampę kwarcową, ponoć taka grzałka jest lepsza w czyszczeniu, a
często te tanie mikrofale mają zwykłą grzalkę (tak przynajmniej było 3 lata
temu).
Też używam jej tylko do rozmrażania i do podgrzewania, czasem zgrilluję
kiełbasę. Grzanki nie wychodzą :)

--
KingAM

"Jestem w podłym nastroju i cały świat poniesie tego konsekwencje"
[Garfield]

1. Data: 2004-11-30 12:27:30

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn"
<k...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przynajmniej było 3 lata temu).
> Też używam jej tylko do rozmrażania i do podgrzewania, czasem
> zgrilluję kiełbasę. Grzanki nie wychodzą :)

Ja mam Samsunga z grillem - wszystko wychodzi (grzanki też) a wczoraj
robiłam piersi kurzęce z grilla i tez było dobre. Jedyne co mnie w tej
mikrofali wkurza to rozmrażanie: jak daje na 5 minut jest dalej
zamarznięte, jak daje 10 to jest ugotowane. Po za tym wszystko O.K.

Ania

--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ

Baklazan ze skórą czy bez?
Maszyna do pop cornu
Lazania ze szpinakiem - co do tego podac?
lekko i słodko?
Automat do chleba - AFK lub QUIGG...