Jak zwalczyc muchy w domu?

1. Data: 2001-07-16 05:45:33

Temat: Jak zwalczyc muchy w domu?
Od: "Andrzej Furtak" <m...@a...umcs.lublin.pl.nospam.> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Jakie macie sposoby na pozbycie sie much w domu? Daly mi dzisiaj do pieca w
nocy. Dzisiaj je wybije ale i tak przyleca nowe :-(((

Podobno sa jakies srodki na muchy. Mozecie jakies polecic?

1. Data: 2001-07-16 06:15:25

Temat: Re: Jak zwalczyc muchy w domu?
Od: "Paweł" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzy siatki na owady do trzech okien - jedyny środek niechemiczny a
skuteczny
Paweł

1. Data: 2001-07-16 07:17:13

Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno sa jakies srodki na muchy. Mozecie jakies polecic?

Mialem ten sam problem w domku na dzialce. Ale jest sposob: kupujesz takie
wtyczki do kontaktu firmy Raid i do tego wkladki. Niebieskie sa na komary,
zolte na muchy. Dziala rewelacyjnie, az sam sie zdziwilem. Wszystkie muchy
padly, a na dodatek nowe wcale sie nie wprowadzaly. Domek ma 70m,
wystarczyly 2 wtyczki.
Bardzo polecam. Zolte wkladki trudniej dostac, ale mi sie udalo w
Castoramie.
Pozdrawiam,
Jarek

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-07-16 07:24:12

Od: "Mariusz Dusza" <d...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Trzy siatki na owady do trzech okien - jedyny środek niechemiczny a
> skuteczny
> Paweł

Innym środkiem niechemicznym jest kot. 100% skuteszności (wymagane mocne
firany) :)))

Mariusz

1. Data: 2001-07-16 07:37:45

Od: "Andrzej Furtak" <m...@a...umcs.lublin.pl.nospam.> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Innym środkiem niechemicznym jest kot. 100% skuteszności (wymagane mocne
> firany) :)))

Mam wlasnie dwa male koty i cos tam probuja lapac. Ale zanim dorosna to nie
przespie zadnej nocy przez muchy :-(
Kupie tak jak napisal Pawel raid z zoltymi wkladkami i zobaczymy. Mam raid
na komary i dziala rewelacyjnie.

1. Data: 2001-07-16 07:46:17

Od: "Mariusz Dusza" <d...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Furtak" <m...@a...umcs.lublin.pl.nospam.> napisał w
wiadomości news:9iu5kt$d42$1@news.tpi.pl...
> [...]
> przespie zadnej nocy przez muchy :-(
> Kupie tak jak napisal Pawel raid z zoltymi wkladkami i zobaczymy. Mam raid

Uważaj tylko żebyś kotów nie wykończył.....

Mariusz

1. Data: 2001-07-16 08:14:36

Od: "Michas" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zolte na muchy. Dziala rewelacyjnie, az sam sie zdziwilem. Wszystkie muchy
> padly, a na dodatek nowe wcale sie nie wprowadzaly. Domek ma 70m,

Yyy.. tego.. a cos innego nie padlo przy okazji? jakies male zwierzaki,
mali ludzie..
Bezpieczne to?

Michal

1. Data: 2001-07-16 09:30:01

Od: "Rudy" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam ciapa albo gazety. Najpierw zapędzam ją do łazienki, bo tam
najtrudnie jest się ukryć.
A jeśli chodzi o środki to kupiłem w hipermarkecie pierwszy z brzegu spray,
żeby wymordować setki komarów śpiących w suficie. Podziałało. Niestety
zginął też jeden okazały pająk.
--
Karkulowsiał zwartusiał. Ratuwsianku Bożywsio.

1. Data: 2001-07-16 12:46:05

Od: "Marek Pytel" <p...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Innym środkiem niechemicznym jest kot. 100% skuteszności (wymagane mocne
> firany) :)))
>
> Mariusz

Chyba, ze kot jest 100% leniem i ma muchy w nosie ;-))
Monika

1. Data: 2001-07-16 14:01:32

Temat: Re: Jak zwalczyc muchy w domu - kotem...
Od: "Michal P. Lubiszewski" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Halo,

Mariusz Dusza napisał(a):
> Innym środkiem niechemicznym jest kot. 100% skuteszności (wymagane
> mocne firany) :)))

A jakie widowiskowe to sa polowania... skoki na 1.5 metra i gonitwa za
muchami po calym pokoju... mozna godzinami kontemplowac.

aha: ...firanek nie mamy (albo kot, albo firanki)

pozdrawiam,
--
Michal P. Lubiszewski
SubTrans Pracownia Tlumaczen