Jaka dieta?

1. Data: 2003-06-07 07:49:42

Temat: Jaka dieta?
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj synek (6 lat) ma zatkany nosek.
Lekarz laryngolog stwierdzil niezyt nosa, chociaz leczenie zastosowane jak
dotychczas nie pomoglo.
Jaka diete stosowac, przewaga jakich produktow powinna byc.
Chce by dieta pomogla mojemu synkowi wyzdrowiec.

pozdrawiam
Jacek

2. Data: 2003-06-07 08:48:15

Temat: Re: Jaka dieta?
Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło,że *Jacek* <bbs5je$7ab$1@atlantis.news.tpi.pl> Sat, 7 Jun
2003 09:49:42 +0200 napisał/a:

> Moj synek (6 lat) ma zatkany nosek. Lekarz laryngolog stwierdzil niezyt
> nosa, chociaz leczenie zastosowane jak dotychczas nie pomoglo.

U mnie też zawsze laryngolodzy stwierdzali nieżyt nosa.Przez wiele lat.
Sama doszłam do tego,że jednak mam alergię na te fruwające "pierze" z
topoli i kwitnące trawy.

--
Pozdrowienia,
Kaja