Jaka diete mozecie polecic ?

1. Data: 2005-02-20 20:48:41

Temat: Jaka diete mozecie polecic ?
Od: Pazur <P...@...dont.have.valid.email.address> szukaj wiadomości tego autora

Czesc wszystkim. Jestem nowy na grupie.

Z gory przepraszam jesli pytanie jest z serii tych co sie powtarzaja
10 razy w tygodniu, ale tematyka jest dla mnie nowa.

Otoz mam taki problem, ze prowadze raczej siedzacy tryb zycia (taka
praca). Przez zime troche sie tego co nie powinno nazbieralo.
Postanowilem cos z tym zrobic zanim mnie lato zastanie:)

Jak tylko bloto posniegowe wyparuje zamierzam troche sobie pobiegac
(dawniej to robilem), pojezdzic rowerem - ogolnie wiecej ruchu.

Wiem jednak ze taka kuracja powinna byc wspomagana odpowiednia
dieta. Co mozecie polecic? Najchetniej gdyby to byly gotowe
przepisy na sniadanie, obiad, kolacje itp.

Moze jakies medykamenty wspomagajace metabolizm/obnizajace laknienie
do kompletu ?

Dla uzupelnienia calosci dodam ze mam 185 cm, 95 kg, raczej postawna
sylwetke i niestety naturalna tendencje do tycia. Problemow
zdrowotnych nie posiadam (a przynajmniej nic o tym nie wiem:)) ).

pozdro
Pazurek

2. Data: 2005-02-20 23:26:17

Temat: Re: Jaka diete mozecie polecic ?
Od: "ali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pazur <P...@...dont.have.valid.email.address> napisał(a):

> Dla uzupelnienia calosci dodam ze mam 185 cm, 95 kg, raczej postawna
> sylwetke i niestety naturalna tendencje do tycia. Problemow
> zdrowotnych nie posiadam (a przynajmniej nic o tym nie wiem:)) ).

zapomniałeś że cierpisz na wrodzone lenistwo ? - czytać ci się nie chce

radze poczytać o dietach niskowęglowodanowych
polecam ŻYWIENIE OPTYMALNE Jan Kwaśniewski

3. Data: 2005-02-21 07:59:05

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ali " <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> zapomniałeś że cierpisz na wrodzone lenistwo ? - czytać ci się nie chce
>
> radze poczytać o dietach niskowęglowodanowych
> polecam ŻYWIENIE OPTYMALNE Jan Kwaśniewski

napisz dlaczego polecasz

4. Data: 2005-02-21 08:24:26

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:

> napisz dlaczego polecasz

zebys mogl sie "rajcowac"

Jurek

5. Data: 2005-02-21 13:20:18

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Pazur pisze:

> Otoz mam taki problem, ze prowadze raczej siedzacy tryb zycia (taka
> praca). Przez zime troche sie tego co nie powinno nazbieralo.
Podam Ci gotowy przepis osoby która pracuje za biurkiem:
Karate kyokushinkai 3 razy w tygodniu, w weekend basen lub siłownia.
Ograniczenie produktów o wysokim IG. W miarę możliwości do pracy
na piechotkę (np. ja 2.5km w jedną stronę).
Po trzech miesiącach zaobserwujesz wzmocnienie ogólnej kondycji
organizmu. Po pół roku ładnie się wyrzeźbisz. Po roku 50 pąpek
i 50 brzuszków nie sprawi Ci problemu.

6. Data: 2005-02-26 10:43:26

Temat: DIETA "OPTYMALNA" SZKODLIWA !!!
Od: " are" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.quackwatch.org/01QuackeryRelatedTopics/lc
d.html

--> www.kippin.focus-x.org

przeczytaj tam ksiaszki prof Tommbaka. Masz tam superdiete.

7. Data: 2005-02-26 12:00:41

Temat: Re: DIETA "OPTYMALNA" SZKODLIWA !!!
Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" are" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> a écrit dans le message de news:
cvpjse$4u6$...@i...gazeta.pl...
> http://www.quackwatch.org/01QuackeryRelatedTopics/lc
d.html
> --> www.kippin.focus-x.org
>
> przeczytaj tam ksiaszki prof Tommbaka. Masz tam superdiete.

co w niej jest takiego SUPER?
bo "atakujesz wszystkie watki ta sama informacja , i nic z tego nie wynika

Jurek

8. Data: 2005-02-26 19:21:29

Temat: Re: DIETA
Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <j...@g...pl> napisał(a):

> co w niej jest takiego SUPER?

To sa przystepnie zebrane doswiadczenia tysiecy lat medycyny naturalnej:
chinskiej, ajurwedy itd.

Zjedzenie drozdzy
[SPAM] kurs bioenergoterapii
Creditwrench