Zjedzenie drozdzy

1. Data: 2005-02-20 20:34:42

Temat: Zjedzenie drozdzy
Od: "Mat" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez nieuwage zostawilam na stole drozdze i moje dziecko zjadlo pol kostki.
( nie wiem jak mu to moglo smakowac) Czy w zwiazku z tym moze mu sie cos
stac??

2. Data: 2005-02-20 21:32:31

Temat: Re: Zjedzenie drozdzy
Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mat <p...@i...pl> napisał(a):

> Przez nieuwage zostawilam na stole drozdze i moje dziecko zjadlo pol
> kostki. ( nie wiem jak mu to moglo smakowac) Czy w zwiazku z tym moze mu
> sie cos stac??

Nie przejmuj się - będzie zdrowsze ;-)

--

Wojciech "Mancer" Przybysz

3. Data: 2005-02-20 21:45:29

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mancer" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie przejmuj się - będzie zdrowsze ;-)

i bedzie szybciej rosło ;-)

4. Data: 2005-02-27 18:53:49

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mat" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Przez nieuwage zostawilam na stole drozdze i moje dziecko zjadlo pol
kostki.
> ( nie wiem jak mu to moglo smakowac) Czy w zwiazku z tym moze mu sie cos
> stac??

Grzyby są ciężkostrawne :(
Jeśli nie zdechną, lepiej nie podawać mu węglowodanów w dużych ilościach...

[SPAM] kurs bioenergoterapii
Creditwrench
odzywki
Niedowaga