Jaka farba ?

1. Data: 2004-06-07 05:30:54

Temat: Jaka farba ?
Od: "alien657" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zabieram sie do malowania scian w domu, jak farbe polecacie (jednokrotne i
gotowe kolory odpadaja), wystarczy akrylowa , czy zainwestowac w
akrylowo-lateksowa, co sadzicie o farbach firmy Tikurilla??

Dzieki

1. Data: 2004-06-07 06:08:48

Temat: Re: Jaka farba ?
Od: "Ula" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alien657" napisał:
- co sadzicie o farbach firmy Tikurilla??

Świetne, mam pomalowane nimi całe mieszkanie, dobrze wyglądają. można
zmywać mokrą ścierką, nawet tłuste plamy schodzą.

Pozdrawiam Ula

1. Data: 2004-06-10 20:07:21

Od: "Michal Z." <m...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja z kolei całe mieszkanie pomalowałem farbami Flugger. Naprawdę polecam, są
super.
W kuchni rewelacyjnie zastępują kafle.
Użytkownik "Ula" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Świetne, mam pomalowane nimi całe mieszkanie, dobrze wyglądają. można
> zmywać mokrą ścierką, nawet tłuste plamy schodzą.

Bosch, Siemens czy Electrolux?
sofa ze skory eko
Wannna z "aneksem" prysznicowym
prosze o pomoc przy zakupie maszyny do szycia
jaki piec do chleba