Jaka farba bedzie dobra?

1. Data: 2002-08-12 19:50:39

Temat: Jaka farba bedzie dobra?
Od: "Hania" <n...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno stalismy sie szczesliwymi posiadaczami mieszkania.
No a teraz trzeba je jakos odremontowac i wyposazyc.
Pokoje chcemy pomalowac farba.
Mam psa (w planach jest tez drugi pies), ktory bedzie sie ocieral o sciany.
Wiec mam problem. Jaka farba pomalowac sciany? Czy mozecie mi cos doradzic?
Czy rzeczywiscie sciany mozna zmyc w jednym miejscu (tam gdzie bedzie
wytarta przez pieska)? Czy nie zostanie inny odcien farby w miejscu mycia?
Czy w dzisiejszych czasach istnieje cos takiego jak oddychanie sciany (o ile
wogole mozna mowic o oddychaniu bloku z plyty)? Chodzi mi o to czy te farby,
ktore sa obecnie sprzedawane przepuszczaja jakiekolwiek powietrze.
Czy na sufit mozna zastosowac inna farbe (np. tansza)?
W lazience mamy kafelki. Sufit trzeba bedzie pomalowac. Jaka farbe mozemy
zastosowac w lazience na suficie. Wiadomo - bedzie tam wilgoc.
Czy kuchnie warto pomalowac jakas szczegolna farba? Na jednej scianie w
kuchni sa polozone panele, na drugiej kafelki. Ale zostaja kawalki sciany do
pomalowania.
Prosze o porade. Jakie farby i jakich firm moge zastosowac.
Z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi.
Pozdrawiam Hania