Jaka kołdra

1. Data: 2012-06-26 18:23:17

Temat: Jaka kołdra
Od: SERG <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Poszukuje kołdry całorocznej 160x200. zależy mi aby dało ją się wrzucić
do pralki i wyprać.
Może ktoś z Was ostatnio coś takiego kupował i może polecić.
Cena to tak max 130 zł.

2. Data: 2012-07-01 09:30:00

Temat: Re: Jaka kołdra
Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Cze, 20:23, SERG <m...@p...fm> wrote:

> Poszukuje kołdry całorocznej 160x200.

Po wielu latach natrafiłam wreszcie na taką, którą można nazwać kołdrą
całoroczną. Marki nie podam, bo nie znam. Kupiona w sklepie, bodaj
PSS, za ok. 80 zł - kołdra wełniana z bawełnianym wierzchem. Prałam
już kilka razy. Bez ubytku jakości.

3. Data: 2012-07-08 13:00:20

Od: grazyna007 <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-26 20:23, SERG pisze:
> [...]
> do pralki i wyprać.
> Może ktoś z Was ostatnio coś takiego kupował i może polecić.
Ja klupiłam w...Lidlu :-)Koldra sklada sie z 2 warstw spinanych ze soba
na napy. Ciensza warstwa idealna na lato, grubsza na czas wiosny i
jesieni, aspiete dwie razem - cudownie cieple okrycie na zimę.
Pierze sie rewelacyjnie, schnie szybko. Cena nie przekraczała(3 lata
temu) 100 zl.

czym przykleić kabel głośnikowy do ściany
farby do barwienia (termoutwardzalne) kafli - gdzie kupic?
Emulsja
Zagrożenie piorunem ?
Cheap Aidias shoes,Puma shoes,Timberland boots Wholesale www.buygoodgoods.com