Jaka macie temperature w lodówce ?

1. Data: 2010-11-04 13:02:46

Temat: Jaka macie temperature w lodówce ?
Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trochę się ździwiłem, jak zmierzyłem profesjonalnym termometrem w zamrażalniku -6°
-8°C, w chłodziarce 12°C 14°C.
Myślałem, że jest sporo zimniej.
Da się podkręcić, bo była ustawiona na 3 - 3 1/2 z iluś_tam, ale "subiektywnie"
temperatura wydawała się optymalna (nikt nie lubi
zmrożonej kiełbasy i rąbania masła toporkiem).

2. Data: 2010-11-04 13:05:29

Temat: Re: Jaka macie temperature w lodówce ?
Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Nie trzeba profesjonalnego termometru. Zwykłe mają błąd poniżej 1 stopnia.
U mnie temperatura jest taka, jaką ustawię. Na górze drzwi, gdzie powinno
być masełko jest oczywiście znacznie więcej, niż na najniższej półce dla
mięsa.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

3. Data: 2010-11-04 13:14:27

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości grup

w lodowce 5 w zamrazarce -22

4. Data: 2010-11-04 15:01:51

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
> "subiektywnie" temperatura wydawała się optymalna (nikt nie lubi
> zmrożonej kiełbasy i rąbania masła toporkiem).

+12 w chłodzirce to za dużo, powinno być ok 5st

5. Data: 2010-11-05 06:34:28

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam na górnej półce 8 stopni, a na dolnej 2, a środkowe półki -
pośrednio.
Zrobiłem delikatne napisy przy półkach, ile stopni jest i teraz widzę, że
nikt masła na dole nie kładzie.
W części zamrażarkowej -17.
Jacek

6. Data: 2010-11-08 08:49:58

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest sens "rozmrażać" lodówkę teoretycznie bezszronową?
Chyba jedynie mały panel nad najwyższą szufadą pokrywa się nieco szronem.
Przy czym to "nieco" to naprawdę nieco.

-----

| W części zamrażarkowej -17°.

olej do samozamykacza