Gdzie Mikrofala

1. Data: 2010-11-02 06:27:53

Temat: Gdzie Mikrofala
Od: "Maxi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie projektujecie położenie kuchenki mikrofalowej w swojej kuchni? Chodzi mi o
uwzględnienie jej w zabudowie. Czy tuż pod blatem, czy na dole pod szafką górną?
Wyglądałoby, że lepiej wyżej, ale wtedy z szafek 30cm wystaje mikrofala ok 12-14
cm. Pod blatem jest do zagospodarowania aż 60 cm, więc zmieści się, ale co dać
wtedy pod nią? A jak to u Was jest?

2. Data: 2010-11-02 07:14:45

Temat: Re: Gdzie Mikrofala
Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz male badz planujesz miec dzieci?

3. Data: 2010-11-02 07:29:11

Od: "Maxi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz male badz planujesz miec dzieci?

Planuję meble do kuchni na wymiar i mam dzieci, ale już większe :)

4. Data: 2010-11-02 08:57:55

Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maxi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 12-14
> cm. Pod blatem jest do zagospodarowania aż 60 cm, więc zmieści się, ale co
Ja mam piekarnik zabudowany na wysokosci 80cm i mikrofale nad piekarnikiem.

5. Data: 2010-11-02 09:07:17

Od: "Maxi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Ja mam piekarnik zabudowany na wysokosci 80cm i mikrofale nad piekarnikiem.

No tak, rozumiem. Nad piekarnikiem będziemy mieć płytę elektryczną. Nie chcemy
zabierać blatu, gdyż w tym aneksie nie ma go wiele, więc chyba lepiej schować tuż
pod blat, niż żeby wystawała kilkanaście cm spod szafki górnej... Co o tym
sądzisz?

6. Data: 2010-11-02 10:40:35

Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek
> (...)
>>

> No tak, rozumiem. Nad piekarnikiem będziemy mieć płytę elektryczną.

Nie wiem czy mnie dobrze zrozumiałes. Ja mam piekarnik zanbudowany w tzw
słupku. Na dole są szuflady, nad nimi piekarnik(czyli dół piekarnika jest na
wysokości 80cm więc szyba piekarnika na wysokości wzroku. Nad piekarnikiem
jest mikrofala.

Krzysiek

7. Data: 2010-11-02 11:59:40

Od: Czarek <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maxi wrote:
> [...]
> cm. Pod blatem jest do zagospodarowania aż 60 cm, więc zmieści się, ale co dać

Sprawdź, czy przypadkiem w ofercie IKEI nie ma mikrofalówek na tyle
płytkich, że można je bez problemu zabudować w szafce wiszącej... na
przykład ta ma tylko 31,4 cm głębokości:

http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00182566

Pozdrawiam

Czarek

8. Data: 2010-11-02 12:58:45

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Planuję meble do kuchni na wymiar i mam dzieci, ale już większe :)

Gdy moje dzieci byly male kuchenka byla wysoko, nad lodowka.
Pytanie, jak czesto korzystasz z kuchenki. Ja mam taka z grillem i
crispem, wiec kreci sie dosyc czesto. Obecnie, bo zmianie mebli, jest
pod szafka, bo tak wygodniej, schylac sie nie trzeba i widac co sie
dzieje w srodku.

9. Data: 2010-11-08 08:53:13

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś miałem na lodówce (oj wysoko było) teraz na wysokości twarzy i nadal jest
trochę za wysoko (nie zawsze wygodnie się wkłada
coś do kuchenki).
Idealnie byłoby pod szafką wiszącą podwiesić.
Na blacie kuchennym szkoda miejsca na kuchenkę mikrofalową, poza tym jeśli już to
drzwiczki suwane do góry.

10. Data: 2010-11-08 08:54:12

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To chyba na odwrót:
Szafki wiszące z IKEA są najgłębsze na rynku (ze znanych mi).

-----

| Sprawdź, czy przypadkiem w ofercie IKEI nie ma mikrofalówek na tyle płytkich, że
można je bez problemu zabudować w szafce
wiszącej.

KUDLATA...
Połączenie podłogówki z grzejnikami ?
POWITANIE
Alarm lub włączanie kotła CO smsem - dotyczy ekspandera GSM NANO
Piec kuchenny na węgiel i drewno