Jaka maszynka do miesa i dlaczego ?

11. Data: 2011-04-24 18:27:52

Temat: Re: Jaka maszynka do miesa i dlaczego ?
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> O właśnie, szatkownicę kupiłam nową. Nową tylko dlatego, że w
> poprzednią wkręciłam łopatkę silikonowo-metalową, której ani wyjąć :-)
>
> PS. Jakby tak któryś Zelmer miał wsteczny bieg...

można by z mielonki zrobić kotlety schabowe i gulasz wołowy :)

albo z przecieru pomidorowego pomidory.

12. Data: 2011-04-24 18:50:05

Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> można by z mielonki zrobić kotlety schabowe i gulasz wołowy :)
>
> albo z przecieru pomidorowego pomidory.

reverseengineering hehe ;-)

Pozdrawiam
PP

13. Data: 2011-04-24 20:13:32

Od: skorka <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 17:22, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
wrote:

> Zelmer. Bo od lat działa, działa, działa...

Ja tez ja mam, ale jestem niezadowolona jedynie
z tego, ze noze, ktore do niej dokupuję i sitka zbyt szybko sie tepia.
Wystarczy, ze przemiele kilogram lopatki
ze trzy razy i po nozyku. Owszem ma sile, maszynka pcha
az miazdzy, ale co mi z tego ja miesa wyglada jak pulpa
no i rozne sciegna nie przechodza, grubsze skorki tez.
Takze dzisiejsze nozyki robia z jakiejs 'stali' tepej jak d... weza
przez co wydajnosc maszynki spada

14. Data: 2011-04-24 21:22:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Apr 2011 20:27:52 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> można by z mielonki zrobić kotlety schabowe i gulasz wołowy :)
>
> albo z przecieru pomidorowego pomidory.

Zartujesz sobie? To przestań. Inne mają: http://tiny.pl/hdbqg
Przydaje się, kiedy się coś w maszynce zaklinuje.

15. Data: 2011-04-24 21:25:46

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O właśnie, szatkownicę kupiłam nową. Nową tylko dlatego, że w poprzednią
> wkręciłam łopatkę silikonowo-metalową, której ani wyjąć :-)
>
> PS. Jakby tak któryś Zelmer miał wsteczny bieg...

Mój ma wsteczny.

16. Data: 2011-04-24 21:26:12

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Apr 2011 13:13:32 -0700 (PDT), skorka napisał(a):

> Ja tez ja mam, ale jestem niezadowolona jedynie
> z tego, ze noze, ktore do niej dokupuję i sitka zbyt szybko sie tepia.
> Wystarczy, ze przemiele kilogram lopatki
> ze trzy razy i po nozyku. Owszem ma sile, maszynka pcha

Wiesz, je się ostrzy. Poza tym to są sprzęty AGD, a nie do przemysłu
mięsnego...

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

17. Data: 2011-04-24 21:28:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Apr 2011 23:25:46 +0200, Veronika napisał(a):

> Mój ma wsteczny.

Jaki masz model? - jeśli w końcu kupię nową maszynkę, to na pewno Zelmer z
wstecznym.

18. Data: 2011-04-24 21:31:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Apr 2011 23:26:12 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

> Wiesz, je się ostrzy. Poza tym to są sprzęty AGD, a nie do przemysłu
> mięsnego...

Kilogram łopatki to nie przemysł.
A ostrzenie 1 sitka i 1 noża (za komplet) kosztuje u nas 15-20 złotych.
Paranoja. Kupiłam sobie taką płaską ostrzałkę w Lidl'u i sama ostrzę,
ręcznie. Przy moich masarskich wyczynach wydałabym kupę kasy na to
ostrzenie w punkcie ślusarskim.

19. Data: 2011-04-24 21:36:13

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki masz model? - jeśli w końcu kupię nową maszynkę, to na pewno Zelmer z
> wstecznym.

A taki:
http://www.ceneo.pl/1576565s

20. Data: 2011-04-24 21:42:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Apr 2011 23:36:13 +0200, Veronika napisał(a):

> A taki:
> http://www.ceneo.pl/1576565s

Fajna. Może sobie kupię. No i widzisz, przy okazji i ja skorzystałam, i
wątkodawca - zapewne :-)

mikrofala Amica
aqua stop
automa skrzypienie przy mieszaniu