Jaka matka taka córka?

91. Data: 2009-11-04 15:47:03

Temat: Re: Jaka matka taka ciotka?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> [...]
> będzie jasne, że mówimy o nowomowie - słowach bez desygnatu.
> W takiej konwersacji słowo Bóg możemy zastąpić dowolnym innym
> słowem np. krasnoludek, Alef Zerowy, strzyga, Bing Bang, katol itd.
> To jest właśnie Koleżanko de Renal klasyka postmodernizmu.
> Wymyśla się słowa nie nadając im żadnych znaczeń, a poprzez
> samozaprzeczenia pierze się ludziom mózgi. Zgodnie z tą regułą
> chcąc się ze mną zgodzić - musiałbyś zaprzeczyć katolu. :-) hehe
> PS.
> Zauważ, że Tym razem katolem nazwałem Ciebie, a więc jeśli to
> Ty jesteś katolem to ja nie mogę być - hehe

Nie , nie o to chodzi. Chodzi o to aby zdawać sobie sprwawę z tego, że
to my interpretujemy świat, i stwarzamy się w swoich wizjach, jeśli
oderwiesz definicję od człowieka, to nagle tak jak w przypadku
metropolity, Bóg zacznie z tobą rozmawiać , więc pozabijasz wszystkich
w imię tego dogmatu, a jeśli nie zapomnisz, że jako człowiek stwarzasz
takie Boga, to najpierw popatrzysz na ludzi czy im przypadkiem krzywdy
nie robisz danym dogmatem.

92. Data: 2009-11-04 16:27:54

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com>

> [...]
> w imię tego dogmatu, a jeśli nie zapomnisz, że jako człowiek stwarzasz
> takie Boga, to najpierw popatrzysz na ludzi czy im przypadkiem krzywdy

Rzecz w tym, że to co napisałaś, że my stwarzamy się w swoich wizjach
jest niezgodne z rzeczywistością. Przecież to nie my stworzyliśmy
Internet, a wyłącznie korzystamy z tego co nam udostępniono.
Po co masz odrywać definicję od człowieka i pozabijać wszystkich
w imię dogmatu skoro możemy sobie normalnie pogadać jak człowiek
z człowiekiem.
Przecież nie musisz być wrednym katolem i kreować się na oszołoma.
Mnie to nie imponuje... :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

93. Data: 2009-11-04 16:35:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> [...]
> z człowiekiem.
> Przecież nie musisz być wrednym katolem i kreować się na oszołoma.

No to co Bóg stworzył internet?, Robakks wytrzeźwiej, albo jak masz
młotek to przypierdolniej sobie przez łeb, ale mocno.

94. Data: 2009-11-04 16:45:11

Od: "malkontent" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

>Można też tak; Nie ważne w jakiego Boga wierzysz, ale jakim jesteś
>człowiekiem.

gloMb jak to głąb łudzi się,że
jest się człowiekiem niezależnie
od tego w co się wierzy :-)

przecież systemy wartości , jak wszyscy wiemy ,
znajduje się w kapuście :-))

wierzysz w takie bzdury jak wyżej
bo twym bogiem jest ignorancja -
i dlatego jesteś taki m głąbem jakim jesteś

Co z tego ,że naiwny AW
tłumaczył Ci ,że powiązanie rozwoju i środowiska

niby widzisz ,że rozwój rośliny zależy od środowiska
że, płód jest 9 misięcy w warunkach "ciplearnianych"
ale patrzysz i nie rozumiesz - powtarzasz bezmyslnie bzdury

"[Luke:] I can't believe it. [Yoda:] That is why you fail." ...

95. Data: 2009-11-04 16:55:24

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

malkontent wrote:
> [...]
> od tego w co si? wierzy :-)
>
> przecie? systemy warto?ci , jak wszyscy wiemy ,
> znajduje si? w kapu?cie :-))
>
> wierzysz w takie bzdury jak wy?ej
> bo twym bogiem jest ignorancja -
> i dlatego jeste? taki m g??bem jakim jeste?
>
> Co z tego ,?e naiwny AW
> t?umaczy? Ci ,?e powi?zanie rozwoju i ?rodowiska
>
> niby widzisz ,?e rozw?j ro?liny zale?y od ?rodowiska
> ?e, p??d jest 9 misi?cy w warunkach "ciplearnianych"
> ale patrzysz i nie rozumiesz - powtarzasz bezmyslnie bzdury
>

> "[Luke:] I can't believe it. [Yoda:] That is why you fail." ...

Głupku jeden , ludzie będący wyznawcami różnych wiar nienawidzących
się , przy katastrofie na przykład wulkanu pomagają sobie nawzajem.
Dlatego tak się dzieje, bo przy katastrofie porzucają dogmaty
powodujące nieporozumienia i nagle widzą zwyczajną krzywdę ludzką.

96. Data: 2009-11-04 17:05:21

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com>

> No to co Bóg stworzył internet?,

No a kto inny???

> Robakks

nie przyznaję się... no chyba, że po pijaku

> wytrzeźwiej,

od tamtej pory juz nie piję

> albo jak masz młotek

mam na działce

> to przypierdolniej sobie przez łeb, ale mocno.

o ty katolu jeden. Źle mi życzysz... :-(

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

97. Data: 2009-11-04 17:08:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> [...]
>
> od tamtej pory juz nie piję

> mam na działce

> o ty katolu jeden. Źle mi życzysz... :-(

Acha, Bóg stworzył według ciebie internet, no to skończyliśmy
rozmowę, z wariatami gadać mi się nie chce.

98. Data: 2009-11-04 17:20:25

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com>

> Acha, Bóg stworzył według ciebie internet, no to skończyliśmy
> rozmowę, z wariatami gadać mi się nie chce.

To Ty Globciu nie wierzysz, że Internet stworzył Dobry Bóg???
To f co Ty wierzysz? W kościółek?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

99. Data: 2009-11-04 18:11:29

Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lis, 17:55, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> Dlatego tak się dzieje, bo przy katastrofie porzucają dogmaty
> powodujące nieporozumienia i nagle widzą zwyczajną krzywdę ludzką.- Ukryj cytowany

Niekoniecznie globie - zapewniam.
Podczas tsunami, trzęsień ziemi, powodzi, jedni pomagali a drudzy
okradali, rabowali i wszystko inne, na chaos podobnych okoliczności
pozwał. Także generalizujesz i przeceniasz potencjał dobrej woli
człowieka w warunkach ekstremum.
--
jilett

100. Data: 2009-11-04 18:21:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jilett wrote:
> [...]
> okradali, rabowali i wszystko inne, na chaos podobnych okoliczności
> pozwał. Także generalizujesz i przeceniasz potencjał dobrej woli

Właśnie o to chodzi, że ci oderwani będą nieludzcy, a ci co definicje
mają rozluźnione, będą pomagać. Więc jak patrzymy ile zbrodni
popełnili katole........to........jest porozumienie?

duch walki i trema i inne takie ;)
będą szpiegować nam dyski twarde
czy bezpieczniejsza będzie sama czy w towarzystwie żeglarza?
Re: antysemityzm
GRYPA