Jaką max długość może mieć rura Fi 25 z wodą do posesji ?

1. Data: 2003-06-11 07:19:14

Temat: Jaką max długość może mieć rura Fi 25 z wodą do posesji ?
Od: "tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę kupić działkę . Właściciel podpięty jest do wody rurą o średnicy 25
długość około 100 metrów po tych 100 metrach jest już rura 90 i teraz
pytanie czy aby projektanci nie zawalili ? Słyszałem że 100 metrów to za
długi odcinek jak na taką rurę(25) . Są jakieś obostrzenia co do wymiarów
rur wodnych i ich maksymalnych długości ?
pozdr
tomekn