Jaką podkaszarkę byście polecali?

1. Data: 2011-09-01 13:05:56

Temat: Jaką podkaszarkę byście polecali?
Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Koleżanka Małżonka kazała mi się zorientować w temacie podkaszarek.
Aktualnie ma Bosch Isio - takie akumulatorowe nożyczki, ale niestety
areał jest za duży i te nożyce nie dają rady.
Mieliśmy podkaszarkę żyłkową (promocyjna z marketu) ale się rozsypała.
Co byście polecili lekkiego i najlepiej z kółkami dla kobiety do
podcinania przy murkach, krawężnikach itp. Nie musi być najtańsza, ale
niech się nie rozsypie po sezonie i aby miała bezproblemowo działającą
szpulę z żyłką.
Jacek

2. Data: 2011-09-01 20:10:11

Temat: Re: Jaką podkaszarkę byście polecali?
Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <n...@g...com> wrote:
> [...]
> rozsypie po sezonie i aby miała bezproblemowo działającą szpulę z żyłką.

Florabest czy jakoś tak... z lidla. Sąsiedzi mają bosche, gardeny... Przy tej
lidlowej, którą ja mam, są g. warte.
Ale jeśli nie musi być bardzo tania, to polecam partnera z maleńkim silnikiem
spalinowym. Sąsiad kupił w praktikerze za jakieś 390zł.
Jest super!

--
Bartek

3. Data: 2011-09-02 17:09:43

Od: "Crimson" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

---
http://allegro.pl/podkaszarka-kosa-spalinowa-mocna-s
uper-lekka-raty-i1788353630.html
To tylko przykład ale maszynka jest przeznaczona
do męskich rąk. Sam mam podobną firmy Einchell czy coś podobnego i działa
już
czwarty rok. Koszę tym sporo zakamarków, rozrabiam paliwo, zakładam nową
żyłkę
i dalej ...

Basic Skin Care Glossary
Zabezpieczenie jeżyny na zimę
czy to krety?
problem z orzechem(zdjecia) , co to moze byc?
chyba chwast, ale niebrzydki