Jaka pomadka do ust (wiem, ze bylo...)

1. Data: 2004-02-08 20:02:10

Temat: Jaka pomadka do ust (wiem, ze bylo...)
Od: "Michał" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka jest najlepsza wedlug Was bezzapachowa i bezkolorowa pomadka ochronna
do ust? Kolastyna, Nivea czy jeszcze inna?

1. Data: 2004-02-08 20:32:17

Temat: Re: Jaka pomadka do ust (wiem, ze bylo...)
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Michał wrote:

> Jaka jest najlepsza wedlug Was bezzapachowa i bezkolorowa pomadka ochronna
> do ust? Kolastyna, Nivea czy jeszcze inna?

Ja ostatnio jestem bardzo zadowolona z balsamu z maslem shea z
L'Occitane. 18zl za pudeleczko, ale bardzo wydajny i niesamowicie dlugo
trzyma sie na ustach.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-02-08 20:42:28

Od: "Tuska" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <r...@g...pl> napisał
> Jaka jest najlepsza wedlug Was bezzapachowa i bezkolorowa pomadka ochronna
> do ust? Kolastyna, Nivea czy jeszcze inna?

Bezbarwna? ;))) Jak dla mnie Bebe, moj maz preferuje Nivea ;)

1. Data: 2004-02-08 20:46:19

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka jest najlepsza wedlug Was bezzapachowa i bezkolorowa pomadka ochronna
> do ust?

dla mnie: Oeparol

1. Data: 2004-02-08 20:52:00

Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jaka jest najlepsza wedlug Was bezzapachowa i bezkolorowa pomadka ochronna
> do ust? Kolastyna, Nivea czy jeszcze inna?
>
> --
Osobiscie Nivea bo jest naprawde super i niedroga :)
--
( )''. .''( )
( (Y) )

1. Data: 2004-02-08 23:12:00

Od: "Kaczka" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tuska wrote:
> Bezbarwna? ;))) Jak dla mnie Bebe

Podpisuję się obiema płetwami! ;-)

1. Data: 2004-02-17 09:35:10

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia A napisał/a w news:c067hh$1cpl$1@news.atman.pl:

> Osobiscie Nivea bo jest naprawde super i niedroga

Przeliczając stosunek ceny do jakości, to Nivea jest bardzo droga.
Ostatnio kupiłam Juicy Splash - poza ładnym zapachem i jabłkowym
smakiem nie ma żadnych walorów ochronnych. Nie natłuszcza ani nie
nawilża ust. I w dodatku pozostawia na nich zielony kolor. Okropne.

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-02-17 14:02:38

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jaka jest najlepsza wedlug Was bezzapachowa i bezkolorowa pomadka ochronna
> do ust?
Jeszcze nikt nie polecal, a to moim zdaniem hit. Rewelacyjna jest
nowa wersja neutrogeny - w tubce. Sprawdza sie rewelacyjnie (niektorym moze
sie nie podobac zapach, jest taki jak kremu, ale ja sie przyzwyczailam w
jeden dzien). Nawilza, natluszcza, wyraznie poprawia kondycje
spierzchnietych ust i dlugo sie utrzymuje. Kosztuje kolo 11 zl, ale kupilam
z poczatkiem jesiennych chlodow, uzywam codziennie, a do tej pory zuzylam
pol tubki. Warto.

ZG

1. Data: 2004-02-17 14:03:28

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> [...]
> smakiem nie ma żadnych walorów ochronnych. Nie natłuszcza ani nie
> nawilża ust. I w dodatku pozostawia na nich zielony kolor. Okropne.

Mi w dodatku wysuszyła do tego stopnia, że jak się szerzej uśmiechnęłam, to
mi normalnie wargi pękały do krwi. W życiu tego do ust więcej nie
przyłożę...

Pozdrawiam,
Karola

Cienie Eveline, Wrocław, ciąg dalszy