Jaka pralka do 1500?

1. Data: 2004-03-25 08:19:32

Temat: Jaka pralka do 1500?
Od: "Ania" <a...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem na etapie wyboru nowej pralki - fundusze do 1500 zł. Czy możecie coś
polecić? Warunek to wirówka min 800 obrotów.

Indesit/Ariston, czy może raczej z tych tańszych Bosch'a, Siemensa (tylko
nie Amica...)

Z góry dzięki za sugestie.

Ania

1. Data: 2004-03-25 12:44:04

Temat: Re: Jaka pralka do 1500?
Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Indesit/Ariston, czy może raczej z tych tańszych Bosch'a, Siemensa (tylko
> nie Amica...)
> Z góry dzięki za sugestie.

Proponuje potargowac sie i kupic Elektroluxa, albo moze Mastercooka (?)

pozdrawiam
ewelina

1. Data: 2004-03-25 20:48:49

Od: ogryzek <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisalo:
> [...]
> polecić? Warunek to wirówka min 800 obrotów.
>
> Indesit/Ariston, czy może raczej z tych tańszych Bosch'a, Siemensa (tylko

Dlaczego nie Amica? Ciotka ma od kilku miesiecy i jest zadowolona.

.

1. Data: 2004-03-25 21:31:51

Od: "Antekant" <A...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> polecić? Warunek to wirówka min 800 obrotów.
>
> Indesit/Ariston, czy może raczej z tych tańszych Bosch'a, Siemensa (tylko

Zdecydowanie Bosch lub Siemens, Indensit/Ariston to klasa zdecydowanie
nizsza. Ewentualnie mozna sie zastanawiac nad jakims Elektroluxem.
Bosch/Siemens za 1500 to jest najlepszy wybor, drozsze modele roznia od
podstawowych nieistotnymi bajerami. A jesli chcesz pralke na reszte zycia
to tylko Miele (bardzo za drogie) :) A tak w ogole to kup przez internet
www.centrum2000.com.pl wyjdzie taniej niz przy zakupie w duzym sklepie.
Zajrzyj do archiwum grupy co na ten temat pisano, a pisano sporo.

1. Data: 2004-03-25 21:35:54

Od: "Antekant" <A...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Calkiem niezla propozycja, ma wszystko co potrzeba, klasa AA
1699.00 zł <-- sugerowana cena producenta

1499.00 zł Centrum2000.com.pl

oferta specjalna
- elektroniczne sterowanie
- wielkość wsadu 1-5 kg
- automatyka wagowa (1-5 kg) - dostosowanie zużycia wody do ilości i rodzaju
pranych tkanin
- Aqua Spar - asymetryczne, perforowane zabieraki
- faza BIO - optymalne warunki do skutecznego działania enzymów zawartych w
proszku do prania
- elekroniczna kontrola ilości piany
- elektroniczna kontrola wyważenia urządzenia
- programy prania dla 4 rodzajów tkanin: bawełna, syntetyki, tkaniny
delikatne, wełna
- program: pranie ręczne wełny
- funkcja szybkiego prania
- funkcja zatrzymania wirowania
- funkcja płukania extra
- funkcja redukcji prędkości obrotów wirowania z 800 na 600 obr./min.
- zawór kulowy - wykorzystanie w 100% proszku do prania
- wielostopniowa ochrona przed zalaniem
- duże drzwi o średnicy 30 cm o kącie otwarcia 180 st.
- bęben ze stali nierdzewnej i zbiornik z tworzywa
maksymalny wsad bielizny (bawełna): 5 kg
nominalny wsad bielizny (bawełna): 5 kg
maksymalna prędkość wirowania: 800 obr./min
zużycie energii w cyklu prania (bawełna 60 st.C): 0.95 kWh
zużycie wody w cyklu prania (bawełna 60 st.C): 49 l
klasa energetyczna A
skuteczność prania A
wymiary (WXSxG): 85.2x60x59 cm
2 lata gwarancji

1. Data: 2004-03-26 07:35:34

Od: "Ania" <a...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego nie Amica? Ciotka ma od kilku miesiecy i jest zadowolona.

No bo właśnie mamy teraz Amicę - 3,5 roku i ciągle coś się z nią dzieje.

1. Data: 2004-03-26 17:13:57

Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:

> Jestem na etapie wyboru nowej pralki - fundusze do 1500 zł. Czy możecie
> coś polecić?

najlepiej Bosch/Siemens

pozdrawiam
Piotr

1. Data: 2004-03-26 22:25:48

Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

moja mama ma taki sam dylemat, ale ciut nizszy pulap
. Rozwazamy amica (tansza) i electrolux (nieco drozsza model 810 ). Jest
tez indesit, ale jakis taki z konca produkcji.

1. Data: 2004-03-27 16:23:23

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuje potargowac sie i kupic Elektroluxa, albo moze Mastercooka (?)

Proponuję zawsze sie targować /nawet jak masz pełne konto :)/

Pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-03-27 18:20:03

Temat: No i jest Bosch
Od: "Ania" <a...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I już po pierwszym praniu - zdecydowaliśmy się na model WFL 2060 za 1690 w
Mediamarkt (znalazłam ofertę z 2002 roku w necie - kosztował 2400!!!). Ma
1000 obrotów (regulacja płynna 600-1000) i wszystko to co pralka powinna
mieć. Chodzi w miarę cicho. Zobaczymy, jak długo... :))

Ania

Naczynia szklane - usuwanie farby
Sprzet AGD po 1 maja ?
[Allegro] Alarm do domu z nadajnikiem radiowym
wklady do szuflad
pralka Amica PA55 oraz PB55 ?