Jaką pralkę używaną polecacie ?

1. Data: 2006-09-15 05:25:37

Temat: Jaką pralkę używaną polecacie ?
Od: "SMirek" <s...@p...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jakiej marki i jakiego modelu szukać wśród pralek uzywanych?

Myślałem o AEG (bo Miele chyba będzie drogie...).

Co jeszcze szuakć ?

Czy ktoś wie, gdzie we Wrocku można kupić takie używane rzeczy?

--
---
Serdecznie pozdrawiam

Odpowiadając usuń po (at) "poczta."

2. Data: 2006-09-16 19:29:13

Temat: Re: Jaką pralkę używaną polecacie ?
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

SMirek napisał(a):
> Witam,
>
> Jakiej marki i jakiego modelu szukać wśród pralek uzywanych?
>
> Myślałem o AEG (bo Miele chyba będzie drogie...).
Poszukaj w Allegro - często bywaja pralki Miel, Bauknecht i to tanio -
tylko te dwie marki polecam. Bauknecht równie dobry, jak Miele, a
tańszy, reszta daleko, daleko w tyle. Wiem, że wiele osób kupowało
w Allegro i nie słyszałam o niezadowolonych :-)

3. Data: 2006-09-17 06:43:31

Od: "SMirek" <s...@p...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tańszy, reszta daleko, daleko w tyle. Wiem, że wiele osób kupowało
w Allegro i nie słyszałam o niezadowolonych :-)

A jak później z cżęściami do Miele i Bauknecht'a ?

Pozdr.
Mirek

4. Data: 2006-09-17 21:48:58

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

SMirek napisał(a):
> A jak później z cżęściami do Miele i Bauknecht'a ?
Są na pewno serwisy w Polsce - moja zmywarka Bauknecht po 9 latach
bezawaryjnej pracy musiała przejść wymianę pompy; zrobił to serwis
Whirlpool, bo Bauknecht cos chyba ma z nim wspólnego. Co do Miele -
nie wiem, ale nie sądzę, aby miał być gorzej serwisowany.

5. Data: 2006-09-18 08:33:26

Od: Robert Steward <b...@a...su> szukaj wiadomości tego autora

SMirek napisał(a):

> A jak później z cżęściami do Miele i Bauknecht'a ?

są ale pioruńsko drogie:-(
np. programator - ok 1000 złoty do 12 letniej pralki
(7 pralka kupiona 5 lat temu za 1600 złoty )

firmę miele chwaliłem pod niebiosa, bo przez kilka byłem z niej zadowolony,
(w drugim mieszkaniu również jest pralka miele),
ale obecnie jak potwierdzi się fakt uszkodzenia programatora to niewiem
czy zainwestuje w programator,
czy w inną pralkę - niekoniecznie miele

życząc dobrego wyboru i beawaryjnej pracy

"Jak wyspana to nieszczęśliwa,Jak szczęśliwa to niewyspana...
To jest życie erotomanki,To jest życie erotomana..."

6. Data: 2006-09-18 10:01:38

Od: " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> S=B1 na pewno serwisy w Polsce - moja zmywarka Bauknecht po 9 latach
> bezawaryjnej pracy musia=B3a przej=B6=E6 wymian=EA pompy; zrobi=B3 to serwis
> Whirlpool, bo Bauknecht cos chyba ma z nim wsp=F3lnego.
Wspolnego maja tyle ze ... pochodza od jednego producenta.
Jak w przypadku wiekszosci sprzetu i wiekszosci firm, produkowane sa rozne
linie sprzetu, przeznaczone do roznych odbiorcow. Rozniace sie jakoscia
i cenami. Bauknecht jest najwyzej w rodzinie, Whilrpool po srodku,
najprostszy jest chyba Indesit (czy ktoras tam na I, nie pamietam).
Widac to zreszta na kartach gwarancyjnych ktore sa 'uniwersalne' do wszystkich
sprzetow.

pozdrawiam
Bruno

7. Data: 2006-09-18 10:10:11

Od: "SMi" <s...@p...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najprostszy jest chyba Indesit (czy ktoras tam na I, nie pamietam).
> Widac to zreszta na kartach gwarancyjnych ktore sa 'uniwersalne' do

A co jest lepiej zrobione: AEG czy Bauknecht ?

Mirek

8. Data: 2006-09-18 10:28:59

Od: " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co jest lepiej zrobione: AEG czy Bauknecht ?
AEG jest u nas niby bardziej znane. Tyle ze dzis AEG stoi w sklepach
i ma ceny zblizone to Whirlpoola, wiec pytanie czy to na pewno sprzet
lepszej klasy.
Poza tym po przeczytaniu tych paru postow zastanawia mnie jedno.
Ktos kupil 7letnia pralke Miele za 1600zl 5 lat temu, teraz sie zepsula
i z racji kosztow pojdzie pewnie na smietnik. Za te 1600zl
mozna bylo 5 lat temu kupic calkiem porzadna pralke, ktora w stanowczej
wiekszosci przypadkow dziala do dzis bezawaryjnie.
Gdzie jest wartosci dodana, przy zakupie sprzetu uzywanego?
Bo przeciez chyba nie napis Miele czy AEG, jakkolwiek jest on nobliwy...
Chyba ze taka uzywana pralke mozna kupic za zl 500, wtedy ok.

pozdrawiam
Bruno

9. Data: 2006-09-27 15:54:55

Od: "tyczka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Co jeszcze szuakć ?
>
> Czy ktoś wie, gdzie we Wrocku można kupić takie używane rzeczy?

polecam pralkę BOSH

Jaki sklep internetowy polecacie?
Gdzie kupic trawe ozdobna?
kaseta domofonowa - potrzebna ;)
Naprawa zmywarki - Warszawa
Wymiana okien - firma poszukiwana - warszawa ursynów