Jaka profilaktyka przy RZS?

1. Data: 2007-05-16 20:04:56

Temat: Jaka profilaktyka przy RZS?
Od: "Maga" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam 31 lat.
Moja mama 63, od ponad 10 lat choruje na reumatoidalne zapalenie stawów.
Bardzo zaawansowane RZS. Jeszcze się porusza, o lasce, z trudem, ale nie
poddaje się.
Bardzo proszę o informację, czy ta choroba jest dziedziczna.
Jaką profilaktykę zastosować w tym przypadku?
Pozdrawiam
Agata

2. Data: 2007-05-16 20:58:47

Temat: Re: Jaka profilaktyka przy RZS?
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> poddaje się.
> Bardzo proszę o informację, czy ta choroba jest dziedziczna.
> Jaką profilaktykę zastosować w tym przypadku?

Musisz swoją mamę zainteresować dietą optymalną. Jest to choroba, która
można uleczyć przyczynowo. Znamy setki przykładów wyleczenia przyczynowego z
RZSK. Mama mając 63 lata i chorując na tę chorobę 10 lat, gwarantuję Tobie,
że mama się wyleczy z tej choroby w ciągu roku, dwóch. A cierpienia z powodu
tej choroby ustają w ciągu pierwszych 3 tygodni stosowania diety optymalnej.
Mogę dać namiary na odpowiedniego lekarza, który podpowie jak dalej
postępować. Podaj tylko z jakiej jesteś miejscowości. Musisz zajrzeć na
stronę www.optymalni.org.pl
Zaraz banda niedowiarków rzuci się na mnie, a Tobie podpowiedzą, żeby mama
nie przystępowała do jakiejś sekty. Ot, durni ludzie. Mama musi tylko
zmienić sposób odżywiania, już na zawsze.
I tu już nie kwestia profilaktyki (o której piszesz), bo na nią za późno.
Oczywiście, że ta choroba nie jest dziedziczna. Jest ona wywołana tylko i
wyłącznie złym składem diety. Nie wiem jak je twoja mama, ale większość
chorób z autoagresji, kolagenoz, pochodzi od żywienia z przewagą pokarmów
roślinnych (ale nie zawsze).
Tutaj na grupie nikt Ci nie pomoże, ponieważ akademicka medycyna uważa, że
RZSK jest chorobą nieuleczalną. Lekarze "pomagają" zapisując środki
przeciwbólowe, bo tylko na tyle ich stać.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-05-16 21:01:07

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 May 2007 22:58:47 +0200, Jurek wrote:

> Zaraz banda niedowiarków rzuci się na mnie, a Tobie podpowiedzą, żeby mama
> nie przystępowała do jakiejś sekty. Ot, durni ludzie. Mama musi tylko
> zmienić sposób odżywiania, już na zawsze.[...]

Abakadabra.

:D

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

4. Data: 2007-05-16 21:07:51

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Abakadabra.

Świetnie. To jakaś telepatia? O 23,01 napisał Pan ...abrakadabra, a ja o
23,03 napisałem Panu w innym wątku o niezrozumieniu książki... czyli
bełkocie...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-05-16 21:08:35

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 May 2007 23:07:51 +0200, Jurek wrote:

> Świetnie. To jakaś telepatia? O 23,01 napisał Pan ...abrakadabra, a ja o
> 23,03 napisałem Panu w innym wątku o niezrozumieniu książki... czyli
> bełkocie...:)))

No i?

Dla postronnych:
Jurek jest naganiaczem paranaukowej sekty tzw "optymalnych", według
których całe zło na świecie jest spowodowane tym, że ludzie jedza za
dużo węglowodanów i białek, a za mało tłuszczów. Twierdzą oni, że dieta
wysokotłuszczowa leczy wszystkie możliwe choroby, w tym nowotwory,
infekcje (łącznie z AIDS), choroby autoimmunologiczne. Grupa ta jest
zainteresowana zbytem na swoje produkty - porady paramedyczne i
paradietetyczne, książki, oraz zainteresowaniem usługami hotelarskimi,
jakie oferują, więc Jurek prowadzi agitację, udając niewinnego
uciśnionego.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

6. Data: 2007-05-16 21:12:42

Od: "Maga" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Maga" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
>>
> Musisz swoją mamę zainteresować dietą optymalną.

> Pozdrawiam Jurek M.

Na profilaktykę dla mojej mamy jest juz za późno.
Myślałam tu o sobie.
Pytanie dotyczy profilaktyki w RZS.
Pozdr.
Agata

7. Data: 2007-05-16 22:37:50

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na profilaktykę dla mojej mamy jest juz za późno.
> Myślałam tu o sobie.
> Pytanie dotyczy profilaktyki w RZS.
> Pozdr.
> Agata
Rozumiem, myślałem stale o Twojej mamie, pisząc o profilaktyce. Profilaktyki
jako takiej nie ma. Człowiek powinien zawsze dobrze odżywiać się, i to
wszystko. Powinien jeść pokarm jak najbardziej skoncentrowany w sensie
wartości odżywczych. A takimi pokarmami są tylko jajka, niektóre rodzaje
mięsa, sery, podroby, salcesony, pasztety i jarzyny. I nieduże ilości
węglowodanów, szczególnie złożonych. Węglowodany w postaci fruktozy w bardzo
ograniczonych ilościach.
Widzisz, napadli na mnie żebyś nie przystępowała do żadnej sekty. jestem po
ich stronie, mają rację, sekty omijaj z daleka...:)))
A Pan doktor Marek Bieniek "pomógł" Tobie odpowiadając w Twoim wątku, a
napadając na mnie...:))) Śmieszny jest ten Pan doktor...
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2007-05-16 23:43:40

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek M. napisal:

> [...]
> A Pan doktor Marek Bieniek "pomógł" Tobie odpowiadając w Twoim wątku, a
> napadając na mnie...:))) Śmieszny jest ten Pan doktor...

E... tam, zaraz napadl. Nie piszesz calej prawdy, to trzeba cie kontrolowac.
Skoro to co piszesz o profilaktycznym dzialaniu diety optymalnej w przypadku RZS
jest takie pewne, to podaj tej pani wyniki dlugoletnich, niezaleznych badan
klinicznych, ktore jednoznacznie potwierdza to co tu deklarujesz.

9. Data: 2007-05-17 19:45:45

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 May 2007, Maga wrote:

> Bardzo proszę o informację, czy ta choroba jest dziedziczna.

Niestety w jakimś sensie tak

> Jaką profilaktykę zastosować w tym przypadku?

trudno mi powiedzieć ale myślę, że unikać ognisk infekcji
w orgnizmie (ropne przewlekłe zapalenie migdałków, martwe zęby),
unikać także mokrych, wilgotych zagrzybionych pomieszczeń.
Nie mam innych pomysłów na inne metody profilaktyki

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

10. Data: 2007-05-17 19:48:13

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 May 2007, Marek Bieniek wrote:

> infekcje (łącznie z AIDS), choroby autoimmunologiczne. Grupa ta jest
> zainteresowana zbytem na swoje produkty - porady paramedyczne i

i przedwczesny wytrysk tez powodując także przyrost penisa
do wymiarów co najmniej 25 cm :)
Słyszałem także, że dieta tak podwyższa inteligencje o
co najmniej 50p. wg skali Wechslera

P.>
--

leczenie za granicą