Jaka zmywarka 45cm do 2000 PLN ?

1. Data: 2005-05-06 01:14:38

Temat: Jaka zmywarka 45cm do 2000 PLN ?
Od: "rokko" <r...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szukam porządnej zmywarki:
- szerokości 45cm
- w cenie do 2000PLN z niewielką odchyłką ;)
- wolnostojącej ale do schowania pod blat 80cm,
- koniecznie z programem do mycia garnków (70 st. C)

Polecacie coś ?
A może odradzacie ? W końcu to też informacja...
Wsród moich znajomych, zwykle różniących się zdaniem co do jakości sprzętu
różnych producentów, panuje jedna zgodna opinia: jak zmywarka to tylko Bosch
!
Czy słusznie ?

rokko

2. Data: 2005-05-06 06:20:45

Temat: Re: Jaka zmywarka 45cm do 2000 PLN ?
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zanussi. U mnie 8 lat bez najmniejszych problemów.

3. Data: 2005-05-06 14:17:44

Od: --+ sA+An +-- <s...@6...il> szukaj wiadomości tego autora

rokko napisał(a):
> [...]
> różnych producentów, panuje jedna zgodna opinia: jak zmywarka to tylko Bosch

Electrolux - robili zmywarki, kiedy jeszcze dinozaury po ziemi chodziły.

4. Data: 2005-05-07 08:54:37

Od: "Julita Cygan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zanussi. U mnie 8 lat bez najmniejszych problemów.
>
> witam serdecznie
jest w promocji zmywarka zanussi model DG4541 za 999zł i zastanawiam się czy
ją kupić, czy poczekać.
Jaki masz model, jakie funkcje posiada i jakie wykorzystujesz najczęściej?
pozdrawiam Julita

5. Data: 2005-05-09 09:17:42

Od: "DD" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak zmywarka to tylko nie 45 cm, za mala
co do bosch-a to powiem tyle ze sam bosch juz za duzo nie robi zmywarek w
niemczech, sporo jest skladanych na zewnatrze firmy lacznie z polska,
grupa kapitalowa elektrolux wykupila marke zanussi i aeg,
najwyzsza w grupie marka to AEG typowy niemiecki sprzet skladany wylacznie w
niemczech
polecam

MC

6. Data: 2005-05-10 11:28:57

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DD" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> grupa kapitalowa elektrolux wykupila marke zanussi i aeg,
> najwyzsza w grupie marka to AEG typowy niemiecki sprzet skladany wylacznie

nie dam rady 60cm, po prostu taki układ kuchni... musiałbym część zmywarki
(te 15cm) wstawić do pionu kanalizacyjnego...

BTW - zastanawiam się nad pasowaniem "wtyku" wody od górnego kosza do
"gniazda" w tyle zmywarki - czy po pewnym czasie się to nie wyrabia i woda
nie idzie do "wirówki" tylko na boki ?

rokko

7. Data: 2005-05-10 20:07:58

Od: Athum <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 9 May 2005 11:17:42 +0200, DD wrote:

> jak zmywarka to tylko nie 45 cm, za mala

bzdura, 45 cm wystarcza w zupełności

--
--- Athum ---

8. Data: 2005-05-11 06:36:10

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 May 2005 22:07:58 +0200
Athum <a...@o...pl> wrote:

> bzdura, 45 cm wystarcza w zupełności

"...ale to juz bylo..."
(i pewnie wroci jeszcze...)

darujcie sobie puste dyskusje, prosze...

Sierp

9. Data: 2005-05-16 21:41:42

Od: Piotr Lewandowski <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam Amike i bardzo sobie chwale. Sypie proszek i sol, leje
nablyszczacz i myje naczynia, poza tym jest bezbslugowa. szer 45, klasa
energetyczna/zmywania/suszenia AAB. Do zabudowy, ukryty panel. 2 lata
temu kosztowala niecle 2000 PLN, dokladnie nie pamietam

Piotr

10. Data: 2005-05-17 08:23:44

Od: --+ sA+An +-- <s...@6...il> szukaj wiadomości tego autora

Athum napisał(a):

> bzdura, 45 cm wystarcza w zupełności

Dla pułku wojska też? A dla zatępu harcerzy? A dla czteroosobowej
rodziny? A dla sześcioosobowej? A dla w/w żarłoków? A dla niejadków?
itepe, itede...

Wentylator wyciągowy nie-kwadratowy ?
AMICA PRALKA i BLAD E42
Jak rozjaśnić mieszkanie?