Jaką zmywarkę pod zabudow

1. Data: 2005-12-19 10:37:57

Temat: Jaką zmywarkę pod zabudow
Od: "inwestycje" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich.
Zastanawiam się jaką zmywarkę kupić do mojej kuchni.
Zastanawiam się nad BOSCH SRI 55T0EU o szerokości 45 cm.
Może macie jakieś doświadczenia z tą lub innymi zywarkami Boscha.
Proszę o opine.

2. Data: 2005-12-19 12:53:39

Temat: Re: Jaką zmywarkę pod zabudow
Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

inwestycje napisał(a):
> Witam Wszystkich.
> Zastanawiam się jaką zmywarkę kupić do mojej kuchni.
> Zastanawiam się nad BOSCH SRI 55T0EU o szerokości 45 cm.
z mojego doswiadczenia ze zmywarka - jesli uda sie wygospodarowac
miejsce, to 60cm jest duzo bardziej optymalne. Jesli chodzi o talerze to
problemu niema, ale jak masz wrzucic po obiedzie pare garnkow i kilka
talerzy - to juz jest problem w 45cm.
Pozatym przejrzyj na allegro oferty zmywarek - jak kupowalem wlasnie
taka "po renowacji" i bardzo chwale. Wyglad jak nowka, dziala jak nowka,
rok gwarancji, super parametry za cene 20% nowej. Jak zdechnie za rok,
to i tak taniej wyjdzie mi kupic nastepna, niz odrazu nowa z gwar na 2
lata ;)

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
173

3. Data: 2005-12-19 23:43:59

Od: "tescu" <t...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli chodzi o sprzęt do zabudowy to myśle, że bosch to dobry wybór, a co do
zmywarki 45cm to bym sie dobrze nad tym zastanowił, u wielu producentów zmyw
45 jest drozsza od 60cm (patrz Amica) i jeszcze jedno, polecam wybrac
zmywarke ktora posiada funkcje 1/2 zaladunku - oszczednosc wody, detergentu,
energii

pozdrawiam

tescu
www.wistolm.indeco.pl

pozdrawiam.
tescu

4. Data: 2005-12-19 23:52:05

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyłącznie [nie]czysty chwyt marketingowy.
Tyle samo oszczędzisz zatykając połowę dziurek w prysznicu.
JaC

5. Data: 2005-12-20 19:57:44

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

inwestycje napisał(a):
> [...]
> Zastanawiam się nad BOSCH SRI 55T0EU o szerokości 45 cm.
> Może macie jakieś doświadczenia z tą lub innymi zywarkami Boscha.

Właśnie od kilku tygodni użytkuję BOSCH SRS 53 M 08 EU
i jestem absolutnie zachwycona. Przedtem korzytsałam z Whirlpoola, a
BOSCH jest o tyle lepiej zaprojektowany , taki intuicyjny i milutki.
Myje świetnie.

Co do pojemności to coś w tym jest , bo ja na gospodarstwo samotnego
singla , który nie gotuje codziennie trzydaniowych obiadów zapełniam 45
cm w ok. półtora dnia, a czasami zmywam codziennie.

Magdalaena

6. Data: 2005-12-21 16:47:17

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako uzytkownik i Whirlpoola, i Boscha i Siemensa uwazam, że różnice pomiedzy
poszczególnymi modelami producenta sa
większe, niż pomiędzy markami, każda ma jakies i wyłączne zalety i drobne wady.
Przykładowo prosty Whirlpool mył znacznie szybciej, niż skomplikowany Siemens, lepiej
tez suszył - ale nie plastiki,
które z Siemensa wychodza porzadniejsze.
Dla innych modeli moze byc pewnie inaczej.
Generalnie nie ma co fetyszyzować marek (przykładowo zmywarki Gorenje to ta sama
linia produkcyjna co Bosh/Siemes),
znajdź po prostu te funkcje, które Ci potrzebne, cenę i wygląd.
JaC

> Przedtem korzytsałam z Whirlpoola, a BOSCH jest o tyle lepiej zaprojektowany , taki
intuicyjny i milutki.

Jak odnowic stara wanne ??
Jakie panele podłogowe?
puchowa kurtka