Jakaż ta młodzież dzisiaj ubiorowo "oryginalna"

31. Data: 2008-10-01 13:58:33

Temat: Re: Jakaż ta młodzież dzisiaj ubiorowo
Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

> A jesteś belfrem, że tak to do siebie bierzesz?

a emotek widziala?

> Qra, nie wiedząc na jaki się odcisk nacisnęło

wszystkie Schollem usunelam.;)

i.

32. Data: 2008-10-01 14:08:29

Temat: Re: Jakaż ta młodzież dzisiaj ubiorowo "oryginalna"
Od: waruga <w...@g...plll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 01 Oct 2008 10:14:13 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

> Nie, w ogóle. Sens mojej wypowiedzi chwyciłaś przecież. Zwłaszcza po
> drugim poscie.

Sen spo drugim poście?? Tam już nie było żadnego sensu wypowiedzi tylko
stwierdzenie, że na jedno wychodzi.
Więc jeszcze raz. Nie wychodzi na jedno, bo cytat podsany przez kogoś nie
musi być zgodny z tym co ten ktoś sądzi na ten temat. A ty próbujesz
polemizować z Szerr,traktując go jako autora słów.
Ale mnie to w sumie........
Dawno nie miałaś okazji zarzucić, że się ktoś Ciebie czepia, to łapiesz
okazję
--
waruga

33. Data: 2008-10-01 14:12:16

Od: waruga <w...@g...plll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Oct 2008 09:44:05 +0200, Qrczak napisał(a):

> Qra, bo ma być, tylko patrząc po młodzieży, to nie bardzo wiadomo, dla kogo tak
> się starać ;-)

Dlatego ja tam moich "maluchów" nie zamienię, tu jeszcze widać dla kogo się
staram. A najlepsze było gdy rok temu przyszła do mojej klasy córka mojego
ucznia (pierwszy rocznik, który uczyłam). Tata stwierdził, że skoro do
niego miałam cierpliwość i się czegoś nauczył to spokojnie może mi teraz
swoje dziecko powierzyć :)
--
waruga

34. Data: 2008-10-01 14:16:34

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga pisze:

> [...]
> musi być zgodny z tym co ten ktoś sądzi na ten temat. A ty próbujesz
> polemizować z Szerr,traktując go jako autora słów.

A kłóć sie sama ze sobą, szkoda czasu na mądralińskie przepychanki...

> Dawno nie miałaś okazji zarzucić, że się ktoś Ciebie czepia, to łapiesz
> okazję

Ja nie zarzucam, ja mówię: Twój ból Twój interes. EOT.

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

35. Data: 2008-10-01 20:41:07

Od: waruga <w...@g...plll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 01 Oct 2008 16:16:34 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

> A kłóć sie sama ze sobą, szkoda czasu na mądralińskie przepychanki...

A gdzie Ty kłótnię widzisz??

> Ja nie zarzucam, ja mówię: Twój ból Twój interes. EOT.

Ale mnie nic nie boli :)
--
waruga

36. Data: 2008-10-02 05:55:15

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga" <w...@g...plll> napisał w wiadomości

> [...]
> ucznia (pierwszy rocznik, który uczyłam). Tata stwierdził, że skoro do
> niego miałam cierpliwość i się czegoś nauczył to spokojnie może mi teraz

Taka reklama najlepsza.

Qra, chyba się stąd wyprowadzę, jak Młody do szkoły dorośnie

37. Data: 2008-10-02 14:04:27

Od: waruga <w...@g...plll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Oct 2008 07:55:15 +0200, Qrczak napisał(a):

> Taka reklama najlepsza.
>
> Qra, chyba się stąd wyprowadzę, jak Młody do szkoły dorośnie

Eeeee, tam, jak się dobrze rozejrzysz to znajdziesz u siebie, a tacy co
mówią, że do mnie to w żyyyyyyciu też są (ale tym się chwalić nie będę)
więc wszystko w normie ;)
--
waruga

[prasa] Majstrowanie przy szkole - o reformie oświaty (długie)
angielski od 5. lat?
Pasowanie na ucznie
a propos reformy (6 laki itd.)
Skolioza