Jaki chwast najgorszy?

11. Data: 2004-07-06 18:28:20

Temat: Re: Jaki chwast najgorszy?
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arkandor" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ccdtsn$jpr$1@news.onet.pl...
> Witam!
> Który z chwastów najbardziej zalazł wam za skórę? Uziążliwość perzu jest
> nieco przesadzona. Mnie ostatnio najbardziej doskwiera skrzyp, jeżyny i
> dziki szczaw. Tego pierwszego za cholerę nie da się usunąć w całości, bo
> wiotkie kłącza rwą się i zostają w ziemi. Żeby wykopać jeżynę z kłączami
> trzeba czasami ryć na dwa szpadle wgłąb, a i tak zawsze coś zostanie. Tak
> samo upierdliwe są palowe korzenie dzikiego szczawiu.

Ach, no i klon jesionolistny. Nie daj Boże nie przyuważyć siewki w pierwszym
roku :) A sieje się jak zaraza. Przy całej mojej sympatii dla klonów
jesionolistnemu mówimy NIE!!!
Pozdrawiam, Agata

12. Data: 2004-07-06 18:57:02

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ccdtsn$jpr$1@news.onet.pl arkandor
<a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Który z chwastów najbardziej zalazł wam za skórę? Uziążliwość perzu
> jest nieco przesadzona. Mnie ostatnio najbardziej doskwiera skrzyp,
> jeżyny i dziki szczaw.

Hejka. Po konsultacji z żoną, która głównie prowadzi walkę z
chwastami mogę wymienić gwiazdnicę jako najuciążliwszy chwast na naszej
działeczce. Jeżeli zaś chodzi o trawniczek, to ostatnio wykroiwałem z
niego babki, mniszki, lucernę nerkowatą i oczywiście gwiazdnicę
pospolitą też. :-( Jaskry na razie tylko koszę. :-)
Pozdrawiam chwastowo Ja...cki

13. Data: 2004-07-06 19:12:53

Od: "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzeba czasami ryć na dwa szpadle wgłąb, a i tak zawsze coś zostanie. Tak
> samo upierdliwe są palowe korzenie dzikiego szczawiu.

Ja głosuję na skrzypa i jeszcze na skrzypa, no i na skrzypa ;-)
U mnie jeszcze dużo takich na żółto kwitnących, ja na to mówię "rzepaki".
Ale to łatwiej powyrywać niż skrzypa.

Pozdrowienia
--
Blanka Zych
blankaz(at)gazeta.pl http://hell.pl/blanka/

14. Data: 2004-07-06 20:22:50

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> writes:

> Brzoza, ale do wytępienia.
>
> Pozdrawia klonowo boletus

Ale klony się z brzozami nie pogryzą, mogą rosnąć obok siebie...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien Mirek, co mieszkał w Godowej,
Cnotę ukradł swej własnej bratowej.

15. Data: 2004-07-06 20:50:07

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> Ja głosuję na skrzypa i jeszcze na skrzypa, no i na skrzypa ;-)
> U mnie jeszcze dużo takich na żółto kwitnących, ja na to mówię "rzepaki".
> Ale to łatwiej powyrywać niż skrzypa.

A ten skrzyp to bardzo żywotna bestia, usuneliśmy niedawno kawałek trawnika,
kilka nie do końca wyrwanych trawek tam rosnie i... skrzyp. Lata koszenia a
temu diabelstwu nic sie nie stało :(

Pozdrawiam
Kaśka

16. Data: 2004-07-06 21:19:57

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzeba czasami ryć na dwa szpadle wgłąb, a i tak zawsze coś zostanie. Tak
> samo upierdliwe są palowe korzenie dzikiego szczawiu.

Dla mnie najgorsza jest do usunięcia gwiazdnica , pomimo że staram się nie
wywalać na kompost , to i tak to pastuctwo rośnie, a jeszcze mam problem z
stokrotkami też tego pełno najgorzej wyplenić ze ścieżek wrośnie w szparę
między kamieniami bez noża nie do usunięcia.

Pozdrawiam Teresa

17. Data: 2004-07-06 23:43:48

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale klony się z brzozami nie pogryzą, mogą rosnąć obok siebie...
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Moim klonom brzozy do pięt nie dorastają.

Pozdrawia elegancko boletus

18. Data: 2004-07-07 01:29:49

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Teresa" <t...@o...pl> wrote in message news:ccf577$ogo$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> stokrotkami też tego pełno najgorzej wyplenić ze ścieżek wrośnie w szparę
> między kamieniami bez noża nie do usunięcia.

Jaki jest cel usuwania stokrotek ze szpar miedzy kamieniami?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

19. Data: 2004-07-07 05:41:38

Od: "andia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie w najwiekszej ilości z łaki obok rozsiewa się nawłoć /choć łatwo to
wychodzi ale rośnie b.szybko i masowo , także mlecze polne -wstrętne bo
cięzko usunąć -jedynie nożem aby potem nie odrastały i jeszcze taki którego
nazwy nie znam -dość delikatny łatwo go usunąć ale bardzo łatwo się rozsiewa
i gdzie tylko jest wolna powierzchnia ziemi zarasta jeden przy drugim-ja to
nazywam "lebiodka " ,jak jest dojrzałe to ma takie kwiaty jak supełki
zielone.

Agnieszka

20. Data: 2004-07-07 07:10:31

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Brzoza, ale do wytępienia.
A ja chabry i brzozy specjalnie sadziłam. Jestem zdecydowanie
chwastolubna :-)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

Jak to jest z tym łubinem?