Jaki cichy odkurzacz?

1. Data: 2007-12-16 19:35:43

Temat: Jaki cichy odkurzacz?
Od: "Anxiety" <anxiety@(antispam)onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chciałem się spytać, czy jest ktoś w stanie polecić jakiś dobry odkurzacz?
Przede wszystkim liczy sie dla mnie cicha praca, a reszta to nie wiem, co jest ważne
i co musi mieć dzisiejszy odkurzacz (stąd moja wiadomość na grupie) ;)
Ogólnie z tego co znalazłem, to myślę nad
Zelmer Cobra II Silent 2500.0 ( SP czy tez ST tu tez nie wiem :D )
http://www.tinyurl.pl/?5S92t203 (ich porównanie)
czy też może nie polecacie tego odkurzacza i jesteście w stanie zaproponować jakiś
inny?
z góry dziękuję za wszelkie pomocne odpowiedzi
pozdrawiam

Anxiety

p.s. design i kolor nie grają roli :)

2. Data: 2007-12-16 21:42:30

Temat: Re: Jaki cichy odkurzacz?
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anxiety" <anxiety@(antispam)onet.eu> wrote in message
> [...]
> Przede wszystkim liczy sie dla mnie cicha praca, a reszta to nie wiem, co
jest ważne i co musi mieć dzisiejszy odkurzacz (stąd moja wiadomość na

Electrolux ultrasilencer - rzeczywiście jest BARDZO cichy. Reszta też ok.
Mój ma kilka miesięcy - nie mam do niego żadnych zastrzeżeń.
Anka

3. Data: 2007-12-17 06:52:54

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" napisała:

> Electrolux ultrasilencer - rzeczywiście jest BARDZO cichy. Reszta też ok.
> Mój ma kilka miesięcy - nie mam do niego żadnych zastrzeżeń.

Mój ma kilka lat i nadal jest tak cichy jak po zakupie.

P.

4. Data: 2007-12-17 13:06:43

Od: scooby <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Electrolux ultrasilencer -

mój ma już kilka lat i niestety coraz głośniej chodzi (na max mocy);
może dlatego że przetrwał kilka remontów i coś mu się zaczyna zacierać
... ale generalnie sprzęt nie do zajechania - zassał kilka razy drobny
pył bez worka (worek się przedziurawił) i jeszcze ssie ;)

pzdr, scoo

5. Data: 2008-03-05 22:26:33

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Dec 2007 14:06:43 +0100, scooby
<s...@p...gazeta.pl> wrote:

> [...]
>... ale generalnie sprzęt nie do zajechania - zassał kilka razy drobny
>pył bez worka (worek się przedziurawił) i jeszcze ssie ;)

Zelmer Jupiter lub nowszy Solaris.

--
ThinkXtra

Tajemnicze cos z dna butelki wina - jakies drozdzaki?
pralka Bosch z odplamianiem
płyta gazowa i piekarnik do zabudowy
Pralka Candy CY2 104
Filtry Brita - jeszcze, ale może jakiś negatyw?