Jaki ciśnieniomierz ?

1. Data: 2005-01-06 12:52:08

Temat: Jaki ciśnieniomierz ?
Od: "Kamil" <K...@p...onet.NO.SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Proszę polećcie mi jakiś dobry ciśnieniomierz dla moich rodziców
do zwykłych codziennych pomiarów.
Z elektronicznym wyświetlaczem i bez pompki. Chciałbym im kupić
żeby nie musieli jeździć daleko do lekarza ale nie znam się na tym,
na co zwrócić uwagę ?

Widziałem na allegro coś takiego firmy microlife
http://allegro.pl/show_item.php?item=38742413

Ale nie wiem czy to dobra firma, czy dobry sprzęt ?
W media martk można też dostać podobny sprzęt (inna firma) za około 120 pln.

Czekam na uwagi. Pozdrowienia
Kamil

2. Data: 2005-01-06 13:06:52

Temat: Re: Jaki ciśnieniomierz ?
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil" <K...@p...onet.NO.SPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Ale nie wiem czy to dobra firma, czy dobry sprzęt ?
> W media martk można też dostać podobny sprzęt (inna firma) za około 120

Bez pompki to jest ciśnieniomierz automatyczny. Ten na zdjęciu jest
półautomatyczny. I powinien być naramienny nie nadgarstkowy, ten w Media
jest pewnie nadgarstkowy. Naramienny bardziej wiarygodnie mierzy ciśnienie.

Kasia

3. Data: 2005-01-06 19:56:08

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamil wrote:
> Proszę polećcie mi jakiś dobry ciśnieniomierz dla moich rodziców
> do zwykłych codziennych pomiarów.

Ja polecam półautomatyczny naramienny z pompką (ja mam np. microlife).
Nadgarstkowe nie nadają się dla osób starszych. Przejrzyj jeszcze archiwum
pl sci medycyna tam znajdziesz wiele nt. ciśnieniomierzy.

trafnego wyboru
Ania

materac do spania
czym przykleić wełn