Jaki ciśnieniomierz ?

1. Data: 2005-01-06 12:52:02

Temat: Jaki ciśnieniomierz ?
Od: "Kamil" <K...@p...onet.NO.SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Proszę polećcie mi jakiś dobry ciśnieniomierz dla moich rodziców
do zwykłych codziennych pomiarów.
Z elektronicznym wyświetlaczem i bez pompki. Chciałbym im kupić
żeby nie musieli jeździć daleko do lekarza ale nie znam się na tym,
na co zwrócić uwagę ?

Widziałem na allegro coś takiego firmy microlife
http://allegro.pl/show_item.php?item=38742413

Ale nie wiem czy to dobra firma, czy dobry sprzęt ?
W media martk można też dostać podobny sprzęt (inna firma) za około 120 pln.

Czekam na uwagi. Pozdrowienia
Kamil

2. Data: 2005-01-06 13:18:00

Temat: Re: Jaki ciśnieniomierz ?
Od: "mrmool" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widziałem na allegro coś takiego firmy microlife
> http://allegro.pl/show_item.php?item=38742413

ten akurat jest półautomatyczny - tzn. z pompką

pzdr

3. Data: 2005-01-06 15:22:42

Temat: Odp: Jaki ciśnieniomierz ?
Od: "looca" <l...@p...precz.ze.spamem.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kamil <K...@p...onet.NO.SPAM.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:crjc5v$t2l$...@n...onet.pl...
> [...]
> Z elektronicznym wyświetlaczem i bez pompki. Chciałbym im kupić
> żeby nie musieli jeździć daleko do lekarza ale nie znam się na tym,

Ja jako nadcisnieniowiec poleciłbym raczej taki najtanszy zwykły rtęciowy
bąź zegarowy z pompką i stetoskopem takie pomiary sa najdokładniejsze
jedyny minus to musisz nauczyc rodziców mierzyc a to naprawde nic
trudnego.

4. Data: 2005-01-06 21:51:42

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

w pełni automatyczny, na przedramię (nie na nadgarstek). np. coś z filrmy
Omron (np. omron mx2)

5. Data: 2005-01-07 07:57:26

Temat: Re: Odp: Jaki ciśnieniomierz ?
Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

looca napisał(a):

> [...]
> bąź zegarowy z pompką i stetoskopem takie pomiary sa najdokładniejsze
> jedyny minus to musisz nauczyc rodziców mierzyc a to naprawde nic

Zależy - moi rodzice nic w stetoskoipi nie słyszeli, więc muszą mieć
automatyczny (lub pół-)

--
Paweł Muszyński

paski do badania infekcji u kobiety