paski do badania infekcji u kobiety

1. Data: 2005-01-06 11:33:06

Temat: paski do badania infekcji u kobiety
Od: "roxana" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy istniej takie paski,dzieki ktorym mozna sprawdzic czy kobieta ma infekcje
(jaki ma rodzaj zakazenia) bez pojscia do ginekologa? Jesli tak to moze zna
ktos nazwe i przyblizona cene oraz czy mozna kupic to bez recepty?
pozdrawiam

roxana

2. Data: 2005-01-06 11:41:40

Temat: Re: paski do badania infekcji u kobiety
Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

roxana wrote:
> [...]
> infekcje (jaki ma rodzaj zakazenia) bez pojscia do ginekologa? Jesli
> tak to moze zna ktos nazwe i przyblizona cene oraz czy mozna kupic to

zamiast kombinować mykaj na cytologię do ginekologa....

(a wykonuje sie ją pomiędzy 10 a 22 dniem cyklu)

--
e_m_i_

"Ci,co poznali mrok, światło kochają;
Oczekują świtu, nocy się lękając." Dean R. Koontz

3. Data: 2005-01-06 12:47:47

Od: "roxana" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (a wykonuje sie ją pomiędzy 10 a 22 dniem cyklu)

> zamiast kombinować mykaj na cytologię do ginekologa....
>
> (a wykonuje sie ją pomiędzy 10 a 22 dniem cyklu)

Cytologie mialam robiona niedawno.. badanie ginekologiczne tez jakies 3 tyg
temu i lekarz nic nie wykryl a ciagle mam jakies dreczace mnie swedzenie wiec
chce wiedziec co jest...i tak mam co miesiac ;(
pozdr

4. Data: 2005-01-06 13:36:25

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

roxana wrote:

> [...]
> 3 tyg temu i lekarz nic nie wykryl a ciagle mam jakies dreczace mnie
> swedzenie wiec chce wiedziec co jest...i tak mam co miesiac ;(

mówisz ze co miesiąc...

nakłada się to czasowo z jakimś etapem cyklu???

bierzesz jakieś hormony???

ważne jest też to czego używasz do higieny intymnej (może właśnie tu
tkwi problem????)

a może wybierzesz się do innego lekarza???

5. Data: 2005-01-06 14:50:18

Od: "roxana" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>zwykle to nastepuje po miesiaczce (uzywam tylko tamponow ale to chyba nie ma
znaczenia bo zmieniam je dosc czesto)
> bierzesz jakieś hormony???
tak minulet od wrzesnia
> ważne jest też to czego używasz do higieny intymnej (może właśnie tu
> tkwi problem????)
teraz skonczyl mi sie lactacyd i samo mydlo dzis usze wybrac sie na zakupy ale
jak mialam lactacyd to bylo to samo,moze troszke tylko pomagal bo nie az tak
bardzo..
no i teraz juz nie wiem,chyba pojde do apteki spytac bo slyszalam ze takie
paski istnieja,badaja ph i rodzaj zakazenia

pozdrawiam

roxana

6. Data: 2005-01-06 16:12:44

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

roxana wrote:

>(...)

no to teraz zgłupiałam...

> no i teraz juz nie wiem,chyba pojde do apteki spytac bo slyszalam ze
> takie paski istnieja,badaja ph i rodzaj zakazenia

jak uważasz... swoją dorgą ja bym i tak wybrała sie jeszcze raz do
jakiegoś dobrego ginekologa...

PS: daj znać jak sie sprawa skończyła:)

również pozdrawiam

7. Data: 2005-01-06 17:10:36

Od: "moscal moscal" <q...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

roxana <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> (jaki ma rodzaj zakazenia) bez pojscia do ginekologa? Jesli tak to moze zna
> ktos nazwe i przyblizona cene oraz czy mozna kupic to bez recepty?

jako takie mowiace wprost ze jest infekcja to ni ma..
jest cos w stylu Vi-sense - bada poziom pH
ale taniej wyjdzie kupic paski do mierzenia pH, 100 szuk ok. 21zl

PH
3,6 - 4,5 - stan prawidlowy (biała, przezroczysta, kłaczkowata, lepka)
> 4,5 - Bacterial vaginosis (szara, mleczna, jednorodna, wodnista)
3,6 - 4,5 - grzybica (biaława o różnych odcieniach, grudkowa, serowata)

8. Data: 2005-01-06 17:17:49

Od: "moscal moscal" <q...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi <e...@v...pl> napisał(a):

> zamiast kombinować mykaj na cytologię do ginekologa....

bzdura..cytologia w sprawach infekcji jest malo miarodajna...
jesli juz to wymaz z szyjki macicy..

9. Data: 2005-01-06 18:38:11

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

moscal moscal wrote:

> bzdura..cytologia w sprawach infekcji jest malo miarodajna...
> jesli juz to wymaz z szyjki macicy..

w tym miejscu ważniejsze było to, żeby poszła do lekarza...

10. Data: 2005-01-06 20:30:09

Od: "BliSki." <BliSki-Wp-(NS_)-@spam.nie> szukaj wiadomości tego autora

"moscal moscal" wrote:
> bzdura..cytologia w sprawach infekcji jest malo miarodajna...
> jesli juz to wymaz z szyjki macicy..

Jeśli masz na myśli _posiew_ to się zgadza.
--
Pozdr, (R) BliSki. (tm) m a i l : BliSki-Wp (a') w p (kropa) P L

Leczenie psych. wbrew woli
Krotko
Odczulanie w Warszawie
Vilcacora ??