Jaki cisnieniomierz ??

1. Data: 2005-12-06 21:13:25

Temat: Jaki cisnieniomierz ??
Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
chce kupic cisnieniomierz. Mniejsze i wygodniejsze sa te nadgarstkowe, ale
podobno nie sa one zbyt dokladne itp. Czyli dla jkaosci a nie dla wygladu
kupic naramienny ?
Jakies konkretne firmy/modele ?

Fantom

2. Data: 2005-12-06 22:01:01

Temat: Re: Jaki cisnieniomierz ??
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fantom napisał(a):
> [...]
> podobno nie sa one zbyt dokladne itp. Czyli dla jkaosci a nie dla wygladu

kilka dni temu był takie wątek, wysil sie i go poszukaj

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

3. Data: 2005-12-06 22:07:32

Od: Morris <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie ciśnieniomierz rtęciowy...
Nadgarstkowy to fajny bajer... i tyle.

4. Data: 2005-12-06 23:53:25

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdecydowanie ciśnieniomierz rtęciowy...

Zgadza sie, w zwyklym mechanicznym nie masz pewnosci czy to co wskazuje jest
prawda (teoretycznie powinno sie je kalibrowac co pewnien czas),
elektroniczne ... ekhm. No i w rteciowym praktycznie nie ma sie co zepsuc.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

Odklejająca się siatkówka
Ostatnio bolą mnie stawy......
rak z przerzutami - pytanie
Ospa wietrzna
Dziwny problem z nerwami.. przewodnictwem? nie wiem