rak z przerzutami - pytanie

1. Data: 2005-12-06 18:13:14

Temat: rak z przerzutami - pytanie
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

rak piersi, potem przerzut na podniebienie, teraz na pluca. podobno nie jest
to ten z najbardziej zjadliwych, ale dosyc rozsiany, jak to powiedzial
lekarz. chemia na niego nieskutkuje. czy mozecie cos doradzic, jakie sa
szanse i alternatywne od chemii leczenie? czy sa jakies fora o raku?

2. Data: 2005-12-06 19:18:28

Temat: Re: rak z przerzutami - pytanie
Od: Angua <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06 gru 2005, "siliana" <t...@o...pl>, napisał(a):

> [...]
> powiedzial lekarz. chemia na niego nieskutkuje. czy mozecie cos
> doradzic, jakie sa szanse i alternatywne od chemii leczenie? czy sa

Kiedyś był to www.onkolink.pl (teraz napisane że strona jest w konstrukcji
ale może to chwilowe). Jeszcze w ciągu ostatnich tygodni pisałam tam na
grupę dyskusyjną

Pozdrawiam
Angua

--
JAK SIĘ NAZYWA TO UCZUCIE W GŁOWIE, UCZUCIE TĘSKNEGO ŻALU, ŻE RZECZY SA
TAKIE, JAKIE NAJWYRAZNIEJ SĽ? - Chyba smutek, panie. A teraz...

3. Data: 2005-12-07 06:59:50

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Dec 2005, siliana wrote:

> lekarz. chemia na niego nieskutkuje. czy mozecie cos doradzic, jakie sa
> szanse i alternatywne od chemii leczenie? czy sa jakies fora o raku?

mysle, ze poza tym, co oferuje onkologia - chemiotrapia, radioterapia
i ewentualnie hormonoterapia innych metod raczej nie ma

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2005-12-07 08:09:32

Od: "slonzok62" <s...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

witanko

alojzy

5. Data: 2005-12-08 20:22:40

Od: "Lena" <lena@_lena.kylos.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam lekturę: http://www.tianxian.com.pl - tam też jest kontakt itp.
lub po angielsku lekturę strony polskiego lekarza, który założył klinikę w
Houston w USA:
http://www.cancermed.com

Obie strony są przykładami alternatywnych terapii w leczeniu raka.
TianXian polecam na podstawie doświadczenia znajomych, którym udało
się uniknąć śmierci dzięki TianXian. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.

Ospa wietrzna
Dziwny problem z nerwami.. przewodnictwem? nie wiem
Opinia po lacinskiemu
Ropien u 7 tygodniowego dziecka
Czy lekarz przyjmujący prywatnie może zlecić badanie NFZ-towe