Ospa wietrzna

1. Data: 2005-12-06 17:41:44

Temat: Ospa wietrzna
Od: wiola <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy w przypadku leczenia ospy wietrznej prócz maści stosowane są jakieś
tabletki, czy ktoś praktykował?
wioleta

2. Data: 2005-12-06 21:14:56

Temat: Re: Ospa wietrzna
Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiola" < napisał w wiadomości
> czy w przypadku leczenia ospy wietrznej prócz maści stosowane są jakieś
> tabletki, czy ktoś praktykował?
> wioleta

antybiotyk przy ciężkim przebiegu.ospamox.czy jakos tak:)
Avf

3. Data: 2005-12-07 17:07:45

Od: "Beata Wójcik" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiola <w...@p...pl> napisał(a):

> czy w przypadku leczenia ospy wietrznej prócz maści stosowane są jakieś
> tabletki, czy ktoś praktykował?
> wioleta

Ja i moje dzieciaki, dostawaliśmy Heviran. Bardzo nam pomogło, wysypka szybko
ustąpiła. Choroba stała mniej uciążliwa.
Pozdrawiam:
Beata.

4. Data: 2005-12-24 23:13:41

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Wójcik" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja i moje dzieciaki, dostawaliśmy Heviran. Bardzo nam pomogło, wysypka
szybko
> ustąpiła. Choroba stała mniej uciążliwa.

Moje dziecko takze stosowalo ten lek i przechodzilo ospe lagodnie.

Magda

Dziwny problem z nerwami.. przewodnictwem? nie wiem
Opinia po lacinskiemu
Ropien u 7 tygodniowego dziecka
Czy lekarz przyjmujący prywatnie może zlecić badanie NFZ-towe
wytyczne erc 2005