Jaki ciśnieniomierz wybrać?

1. Data: 2009-11-01 10:54:10

Temat: Jaki ciśnieniomierz wybrać?
Od: chairon <c...@i...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Rozważam zakup ciśnieniomierza i chciałbym się Was poradzić aby dokonać
dobrego wyboru. Szczerze powiedziawszy rozważam zakup ciśnieniomierza
naramiennego, bo z tego co wiem to nadgarstkowe nie są zbyt dokładnie. Na
Allegro dosyć dobrze sprzedają się ciśnieniomierze firmy Tech-Med.
Upatrzyłem sobie model TMA-7000 i zastanawiam się czy warto. Będę wdzięczny
za wszelkie opinie.

chairon

2. Data: 2009-11-01 11:36:15

Temat: Re: Jaki ciśnieniomierz wybrać?
Od: "JS" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Poczytaj w archiwum grupy, bo było już wielokrotnie.
Pierwsze pytanie: dla kogo ten ciśnieniomierz? Wiek, schorzenia?
Jacek

3. Data: 2009-11-01 14:11:12

Od: chairon <c...@i...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

JS pisze:
> Poczytaj w archiwum grupy, bo było już wielokrotnie.
> Pierwsze pytanie: dla kogo ten ciśnieniomierz? Wiek, schorzenia?
> Jacek

Do ogólnego zastosowania możliwie dla osoby w każdym wieku, również z
nadciśnieniem i miażdżycą. Warunek możliwość samodzielnego pomiaru stąd
wybór elektronicznego. Wszędzie polecają OMRON M6, a ja się zastanawiam czy
produkt firmy Tech-Med, a mianowicie model TMA-7000 też nie jest godnym
uwagi urządzeniem, zwłaszcza, że jest sporo tańszy od OMRONA. Specyfikacja
na stronie producenta http://www.techmed.pl/sprzet-medyczny,1,1

chairon

4. Data: 2009-11-03 17:49:39

Od: A21 <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chairon pisze:

> [...]
> czy produkt firmy Tech-Med, a mianowicie model TMA-7000 też nie jest
> godnym uwagi urządzeniem, zwłaszcza, że jest sporo tańszy od OMRONA.

Jednak OMRON jest chyba lepszy.

reumatyzm --> chore serce
paraliz spowodowany kichnieciem - czy to jest mozliwe
Re: Włosy mi staneły dęba
Biseptol
sączki