Jaki drzewo przed dom?

31. Data: 2006-03-08 03:37:48

Temat: Re: Jaki drzewo przed dom?
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

j...@a...com wrote:

> jednym z czynnikow sa wlasnie duze liscie :))) Mam cztery katalpy u
> siebie... male jeszcze wychodowane z nasion... jedna z nich wybujala
> juz nawet do ponad 2 metrow... ale wyglada obecnie jak kij od szczotki
> wszystkie boczne galezie oblamaly sie tuz przy konarze... podobno
> starsze drzewa sa bardziej odporne ale mlode o cienkich galeziach i
> wielkich lisciach po silnym deszczu i silnym wietrze maja sklonnosc do
> lamania aby nie byc goloslowny podaje link do zdjecia mojej surmii

Moze to dla nich za daleko na polnoc? A moze to przez ten wiatr
w Wietrznym Miescie? Moje sie tak nie lamaly, a tez hodowane z nasionek.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

32. Data: 2006-03-08 04:16:32

Od: j...@a...com szukaj wiadomości tego autora

> Moze to dla nich za daleko na polnoc? A moze to przez ten wiatr
> w Wietrznym Miescie? Moje sie tak nie lamaly, a tez hodowane z nasionek.

Nie wiem dlaczego. Wiatr i deszcz tego dnia byl dosc silny choc krotki
i nic po za ta katalpa szczegolnie nie ucierpialo...pozostale katalpy
byly mniejsze i sie nie polamaly... moze jakis wandal, kot, pies czy
inne licho ??? :)))

Skoro pokazalem zdjecie nieszczesnej katalpy to moze pokaze cos co
skroci oczekiwanie na wiosne. Zdjecie jablonki i japonskiego lilaka
rosnacego przed domem zrobione gdzies pod koniec kwietnia ubieglego
roku.
http://i10.photobucket.com/albums/a123/JanuszB/White
Cascade_TreeLilac_Spir.jpg

Pozdrowienia
JanuszB

33. Data: 2006-03-08 10:12:36

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skroci oczekiwanie na wiosne. Zdjecie jablonki i japonskiego lilaka
> rosnacego przed domem zrobione gdzies pod koniec kwietnia ubieglego

Będziesz tynkował ten mór ?
Jeśli nie, to wyczyść te białe cegły.

Pozdrawia okropnie boletus

34. Data: 2006-03-08 10:50:53

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):
> Będziesz tynkował ten mór ?

Co tynkował?
http://encyklopedia.pwn.pl/48876_1.html
:-)))

> Jeśli nie, to wyczyść te białe cegły.

Samo zejdzie.

> Pozdrawia okropnie boletus

Bardzo ładne.
pozdr. Jerzy

35. Data: 2006-03-08 12:46:19

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co tynkował?

> Bardzo ładne.
> pozdr. Jerzy

Sprawdzałem Twoją czujność.

36. Data: 2006-03-08 13:18:34

Od: j...@a...com szukaj wiadomości tego autora

Jesli nie, to wyczysc te biale cegly.<<

Nie bede tynkowal. Czyscic cegiel tez nie mam zamiaru... podobaja mi
sie takie "brudne";-))) Planuje natomiast posadzic kilka powojnikow
(Clematis) coby sciana nie razila w oczy milosnikow tynku.
http://i10.photobucket.com/albums/a123/JanuszB/White
-Cascade-Crabapple.jpg
Pozdrawia ceglasto
JanuszB

37. Data: 2006-03-08 13:43:07

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):
> Sprawdzałem Twoją czujność.

Boletus prawda, myślałeś, że to białe to wykwity solne?
:-)))
pozdr. Jerzy

38. Data: 2006-03-08 14:05:25

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Tak, Clematis niewatpliwie bedzie komponowal
z murem.

http://fotogalerie.pl/fotka/2441871104099935347;jses
sionid=2077C3EA7E317DFCB
5E9FFD7807CDB5F

39. Data: 2006-03-08 14:20:30

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:
> [...]
> Pozdrawia ceglasto
> JanuszB
>
> Tak, Clematis niewatpliwie bedzie komponowal

Powojniki sa niewatpliwie piekne. Natomist na temat muru mam
inne poglady niz Janusz. Dla mnie te cegly, czesto stosowane
w Ameryce, to styl koszarowy.

Pozdrowienia,
Michal

40. Data: 2006-03-08 14:31:17

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):
> Powojniki sa niewatpliwie piekne. Natomist na temat muru mam
> inne poglady niz Janusz. Dla mnie te cegly, czesto stosowane
> w Ameryce, to styl koszarowy.

Drewno, cegła, kamień naturalny, tynk i płytki, a i szkło zastosowane z
umiarem.
Nieprawdaz?
pozdr. Jerzy

Zeschnięte korzenie Dalii.