Jaki duzy kwiat do salonu?

1. Data: 2010-03-15 10:13:56

Temat: Jaki duzy kwiat do salonu?
Od: majer <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcialbym kupic duzy kwiat doniczkowy do salonu. Miejsce srednio
naslonecznione - odleglosc okolo 2 m od duzego okna tarasowego. Miejsce
narazone na przeciagi. Wysokosc pomieszczenia 2,8 m. Poczatkowo chcialem
kupic Beniaminka ale ta opcja odpada ze wzgledu na mozliwe przeciagi,
ktorych ten kwiat nie lubi. Juka tez odpada bo za bardzo mi
spowszechniala - w kazdym markecie pelno ich stoi w holach.
Co byscie poleclili?

2. Data: 2010-03-15 10:44:19

Temat: Re: Jaki duzy kwiat do salonu?
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"majer" <a...@n...ma> wrote in message
> [...]
> ktorych ten kwiat nie lubi. Juka tez odpada bo za bardzo mi
> spowszechniala - w kazdym markecie pelno ich stoi w holach.

Filodendron.

3. Data: 2010-03-15 13:20:55

Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "majer" <a...@n...ma> wrote in message
>
> Filodendron.

Fikus dębolistny.

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński

4. Data: 2010-03-15 13:24:32

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mar 15, 11:13 am, majer <a...@n...ma> wrote:
> [...]
> ktorych ten kwiat nie lubi. Juka tez odpada bo za bardzo mi
> spowszechniala - w kazdym markecie pelno ich stoi w holach.

Pandan, nic go nie rusza, nawet jak jest niepodlewany czy stoi daleko
od okna.
Tylko raczej należy unikać bezpośredniego kontaktu - ostre liście.

ZZ@private

5. Data: 2010-03-15 13:42:17

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej Ślużyński" <m...@i...pl> wrote:

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Fikus dębolistny.

Palmy. Dracenę, ale ona podobna do juki. Oleander( trujący, przy dzieciach
odpada).Zwykły fikus, albo obrzeżony też ładnie wygląda.U mnie stoi 1,5m
diffenbachia, ale nie wiem, czy lubi przeciągi;-).
J.

6. Data: 2010-03-15 14:22:27

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

majer pisze:

> Co byscie poleclili?

Ficus lyrata.
--
B.

7. Data: 2010-03-15 15:52:08

Od: M&C <c...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-15 14:42, krys pisze:
U mnie stoi 1,5m
> diffenbachia, ale nie wiem, czy lubi przeciągi;-).

Trująca.

Cyprian

8. Data: 2010-03-15 17:23:23

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

M&C wrote:

> W dniu 2010-03-15 14:42, krys pisze:
> U mnie stoi 1,5m
>
> Trująca.

Wiem, ale nie spożywam.
J.

9. Data: 2010-03-15 17:33:04

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Wiem, ale nie spożywam.
> J.

Dziecko może, nawet w sposób "niewidzialny".

10. Data: 2010-03-15 17:40:14

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Dziecko może, nawet w sposób "niewidzialny".

Moje nie jadły. Po pierwsze dlatego, że wiedziałam, co mam w domu, po drugie
dlatego, że były pilnowane, po trzecie dlatego, że diffenbachia przy małych
dzieciach nie stała w ich zasięgu. Po czwarte nie polecam ani diffenbachii,
ani oleandra do domu z małymi dziećmi.
J.

co to za zawór
Filtr Brita a umieszczanie wkładu