Jaki materac???? Pomocy!!!

1. Data: 2002-11-25 12:41:50

Temat: Jaki materac???? Pomocy!!!
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Jaki polecacie materac do lozka. Powiedzmy, ze cena jest czynnikiem
drugorzednym. Wszak na materacu spedza sie polowe zycia.

Pozdrawiam,

Tomek

1. Data: 2002-11-25 13:12:28

Temat: Re: Jaki materac???? Pomocy!!!
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Nov 2002 r...@p...onet.pl wrote:

> Jaki polecacie materac do lozka. Powiedzmy, ze cena jest czynnikiem
> drugorzednym. Wszak na materacu spedza sie polowe zycia.

W takim razie najdroższa sprężyna, albo lateks.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-11-25 16:38:34

Od: "4410april" <j...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki polecacie materac do lozka. Powiedzmy, ze cena jest czynnikiem
> drugorzednym. Wszak na materacu spedza sie polowe zycia.
> Tomek
> ===============

Wybór może uwzględniac również czy jedno lub oraz obok sprężynowego może być
wodny z regulacją temperatury lub bez. W materacach sprężynowych jest
również kilka możliwości - bez wizyty w sklepie się nie obedzie ! Pozdrawiam
j@n

1. Data: 2002-11-26 09:25:40

Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@p...onet.pl wrote:

> Witajcie!
>
> Jaki polecacie materac do lozka. Powiedzmy, ze cena jest czynnikiem
> drugorzednym. Wszak na materacu spedza sie polowe zycia.

Kupcie jak najlepszy (polecam IKeę). My z początku chcieliśmy zaoszczędzić i
źle na tym wyszliśmy (kupilismy materac w Ysku za marne pieniądze) - na
swoim ciele czułam wszystkie sprężyny :(

ulapod i Basia (13 mies.)
Łódź

1. Data: 2002-11-26 09:44:38

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulapod" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

> Kupcie jak najlepszy (polecam IKeę). My z początku chcieliśmy zaoszczędzić
> źle na tym wyszliśmy (kupilismy materac w Ysku za marne pieniądze) - na
> swoim ciele czułam wszystkie sprężyny :(

Właśnie to przerabiam. Najtańszy sprężynowy z Jysku.
Starczy tydzień, żeby zacząć się bawić w fakira.

pozdrawiam

Witek

1. Data: 2002-11-26 18:03:39

Od: "Zbigniew Nowacki" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie!
>
> Jaki polecacie materac do lozka. Powiedzmy, ze cena jest czynnikiem
> drugorzednym. Wszak na materacu spedza sie polowe zycia.

Twardy, np. kokosowy. Osobiscie mam sprezynowy sredniej jakosci.
Albo moze proboj mieszany.
I nie nastawiaj sie na trwalosc rzedu 50 lat.

ZN

1. Data: 2002-11-27 11:51:39

Od: "Piotr" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam sprezynowy firmy Simmons bodajze.
Sprezyny sa 'indywidualne' - rezultat taki
ze ja moge skakac na swojej polowie a 30 cm
obok moja zona nic poczuje :-)

1. Data: 2002-11-27 23:36:22

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie nad materacem firmy Meblomatex: www.meblomatex.com.pl

Materac na sprężynach kieszonkowych "LUX"

Ponizej krotki opis:

Jego główną cechą jest tzw. elastyczność punktowa. Oznacza to, że każda
sprężyna umieszczona jest w osobnej, specjalnej kieszonce, wykonanej z tkaniny.
Dzięki temu wyeliminowane zostają odgłosy uginających się sprężyn. Kieszonki
łączą się ze sobą w punktach styczności, co zapewnia punktową, niezależną od
siebie reakcję na obciążenia. Otulina sprężyny, dzięki odpowiedniej wysokości,
zapewnia optymalną sprężystość całego materaca.
Do produkcji wdrożyliśmy materac "LUX" bez stelaża i jako jedyni w Polsce: na
stelażu drewnianym. Istnieje możliwość wzbogacenia wersji "LUX" włóknem
kokosowym lub lateksowym.

Brzmi niezle....
I wzbogacony bedzie zarowno kokosem, jak tez lateksem...

Ciekawe jak sie bedzie sprawowal....

T.

1. Data: 2002-11-28 08:03:13

Od: "Noemi Kowalczyk" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam taki materac, śpi się super i nie trzeszczy

Pozdr.
Noemi

1. Data: 2002-11-28 11:30:29

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

A ja sobie sprawiłem taką hybrydę:-).....
materac lateksowy, utwardzony włóknem kokosowym, z wyściełaniem po wierzchu z
jednej strony końskim włosiem (na lato) a z drugiej wełną owczą ( na zimę).
Rewelacja. Polecam szczególnie tym którzy poszukują dobrego twardszego materaca.

GREG

> Ja mam taki materac, śpi się super i nie trzeszczy

> [...]

stary zinger
Farby i barwniki swiecace w ultrafiolecie ?
Mastercook
Dlaczego pralka zostawia proszek :-( ?
okolice W-wy - meble na zamowienie