Jaki model ?

1. Data: 2004-10-25 18:44:56

Temat: Jaki model ?
Od: "Nastar" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę kupić żonie na imieniny kuchenkę mikrofalową. Budżet - do 300 zł.
Co polecilibyście z dość obszernej oferty na rynku ?
Z góry dziękuje za pomoc.

1. Data: 2004-10-25 21:47:43

Temat: Re: Jaki model ?
Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nastar"

> Chcę kupić żonie na imieniny kuchenkę mikrofalową. Budżet - do 300 zł.
> Co polecilibyście z dość obszernej oferty na rynku ?

a nie lepiej jakis pierscionek ciuch perfumy albo naszyjnik?????

ania
www.aem.pl GG: 1145538
osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

1. Data: 2004-10-26 05:45:57

Od: Robert Steward <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ania napisał:
> Użytkownik "Nastar"

> a nie lepiej jakis pierscionek ciuch perfumy albo naszyjnik?????

znajomy moich rodziców kupił żonie dywan

mega rotlf

Robert Steward

1. Data: 2004-10-26 07:46:00

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 26 Oct 2004 07:45:57 +0200, Robert Steward <d...@o...pl>
pisze:

>znajomy moich rodziców kupił żonie dywan

A u moich znajomych mąż kupuje żonie z takich okazji
wiertarki, piły spaliowe lub komplety śrubokrętów, a ona jemu
dywaniki, kwiatki, perfumy i inne bibeloty.

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

1. Data: 2004-10-26 08:27:04

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nastar" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> Chcę kupić żonie na imieniny kuchenkę mikrofalową. Budżet - do 300
zł.
> Co polecilibyście z dość obszernej oferty na rynku ?

Patrz za tym, co ma grilla, ładny wygląd i gwarancję. Za tą cenę i tak
nie zaszalejesz, najwyżej zwracaj uwagę na producenta - niech to nie
będzie firma rodem z marsa z montownią w dolnym Mzimbabwe.

J.

1. Data: 2004-10-26 10:53:43

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich"

> [...]
> wiertarki, piły spaliowe lub komplety śrubokrętów, a ona jemu
> dywaniki, kwiatki, perfumy i inne bibeloty.

czyli jednak niektorzy to rozumieja:-) mysle o tobie nie o twoim znajomym:-)

ania
www.aem.pl GG: 1145538
osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

Nagly koniec programu zmywarki Amica
Płyta sensorowa Gorenje 620E
AEG - piekarniki elektryczne
Bordowe kafelki